'Sex sells'
Golotinja odlična za trgovce, loša za potrošače
Marketinške agencije znaju to oduvijek, ali sada su i znanstvenici potvrdili da reklamne seksi fotografije mute um potrošača, pogotovo muškaraca, i guraju cijene u drugi plan
Oglašivači su to oduvijek znali, a sada je konačno i znanstveno dokazano: muškarci pri pogledu na golu ženu prestanu obraćati pažnju na cijene, prenosi Net.hr.
Studija provedena na Sveučilištu u Leuvenu pokazala je obrnutu vezu između razine testosterona i pažnje koja se posvećuje cijenama.
''Efekt gole žene'' je osobito snažan među ''mačo'' muškarcima, pokazala je studija.
''Iako su obično mačo muškarci dobri pregovarači i cjenkaroši, oglasi s golim ženama pretvore ih u lakovjerne ovce'', kaže Siegfried Dewitte, profesor ekonomije koji je vodio studiju.
Studija je pokazala da su i žene slabe na golotinju. I njima se razum pomuti kad vide oskudno odjevenog muškarca, ali vizualni utjecaji kod žena su puno manji, jer one se, kako je potvrdila i ova studija, više pale na dodir.
Poruka je jasna: ako ste trgovac i želite veću prodaju, oblijepite trgovinu seksi slikama. Ali ako ste potrošač, ne gledajte u izazovne fotke.
Vezane vijesti
-
Dominantne žene vole imati kontrolu nad svakom situacijom, a tako je i pri izboru partnera
-
-
-
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!