Moda
Najuspješniji hrvatski dizajneri odjeće
Dizajneri koji su uspjeli pridobiti domaću publiku
Iako je hrvatska modna scena mlada u odnosu na susjedne nam države, neka imena hrvatskog modnog dizajna uspješno egzistiraju već dugi niz godina.
Riječ je o dizajnerima koji su svojim prepoznatljivim potpisom u vrijeme kad nije bilo zvučnih modnih manifestacija uspjeli pridobiti domaću publiku, a u nekim slučajevima i inozemnu. Uz veliku ljubav i strast prema stvaranju modnih kreacija uspjeli su postati vrlo uspješni dizajneri i od toga napraviti pravi modni biznis. Bilo da su orijentirani na izradu malih serija, industrijsku proizvodnju ili šivanje unikata od njih se uvijek traži kreacija više. U prilog tome ide širenje kruga vjerne i zadovoljne klijentele. Svoje kreacije prodaju u vlastitim dućanima ili imaju prodaju na nekoliko ovlaštenih mjesta diljem Hrvatske i inozemstva. Svoja modna carstva stvaraju isključivo baveći se kreiranjem, a opravdana zajednička želja im je unapređivanje ponude i kvalitete sa ciljem kompletne afirmacije.
Stoga pogledajte tko čini top deset hrvatskih dizajnera prema izboru mode.hr.
Koncept u modnom izričaju
Ime i Prezime: Branka Donassy
Naziv modne marke: Donassy
Godine djelovanja: 23
Prvi dućan otvoren: Donassy kolekcije su oduvijek bile u sklopu konceptualnih prostora
Dostupno: Zagreb, Zadar, Njemačka, Austrija, Belgija, Francuska, Španjolska, Engleska, SAD
Accessories: ne
Unikati: ne
Veličine: za hrvatsko tržiše 38,40,42, za inozemno tržište od 34-44
Cijena: od 2.000,00 do 7.000,00 kn
Ciljana skupina: žene od 25 do 65 godina
Planovi za budućnost: u jesen izlaganje na londonskom showroomu, proširenje na casual linije
Mjesto izlaganja: Fashion.hr programi
Slavni kupci: izostavljeni zbog diskrecije
Kultna marka
Ime i prezime: Loredana Bahorić
Naziv modne marke: Charlie design
Godine djelovanja: 21
Prvi dućan otvoren: 1987. godine u Šibeniku
Dostupno: Zagreb, Šibenik, Split, Zadar, Opatija, Vinkovici, Beč
Accessories: torbe, remenje, šalovi, nakit
Unikati: ne, male serije
Veličine: 38, 40, ponekad samo u jednoj veličini
Cijena: od 600,00 - 1.900,00 kn
Ciljana skupina: žene od 20 do 50 godina
Planovi za budućnost: proširenje muške linije, širenje marke na područje obuće i na inozemno tržište
Mjesto izlaganja: Cro-A-Porter i samostalne revije
Slavni kupci: Tihana Harapin Zelepugin
Glamur na hrvatski način
Ime i prezime: Danijela Car i Irina Car
Naziv modne marke: Linea-exclusive
Godine djelovanja: 24
Prvi dućan otvoren: 1974. godine
Dostupno: Zagreb, Split
Accessories: remenje
Unikati: ne
Veličine: 36, 38, 40
Cijena: od 2.200,00 do 6.500,00 kn
Ciljana skupina: žene od 18 do 50 gdina
Planovi za budućnost: širenje marke na inozemna tržišta, Italija, Njemačka...
Mjesto izlaganja: Cro-A-Porter
Slavni kupci: Severina, Indira, Maja Šuput, Nikolina Pišek i mnogi drugi
Osobni stil u kombiniranju
Ime i prezime: Ksenija Vrbanić
Naziv modne marke: XD Xenia Design
Modne linije: XD Cotoure, Xenia Design, XD Futures
Godine djelovanja: 22
Prvi dućan otvoren: 1986. Čakovec
Dostupno: Zagreb, Čakovec, Dubrovnik, Zadrar, Njemačka, Nizozemska, Irska, Španjolska, Engleska, SAD
Accessories: ne
Unikati: isključivo u Cotoure liniji
Veličine: od 36 do 48
Cijena: od 300,00 do 15.000,00 kn
Ciljana skupina: žene od 20 do 65 godina
Planovi za budućnost: unaprijediti tehnološki sektor i proizvodnju, stvoriti modni centar sa obrazovanim timom stručnjaka te pregovori za predstavljanje svojih kolekcija na New York Fashion Week i London Fashion Week
Mjesto izlagaja: Duesseldorf, Paris i New York dva puta godišnje, Milano, Munchen, Moskva povremeno
Slavni kupci: Josipa Lisac
Uvijek drukčije
Ime i prezime: Martina Vrdoljak i Nataša Mihaljčišin
Naziv modne marke: I-GLE
Godine djelovanja: 11
Prvi dućan otvoren: 1997. godine
Dostupno: Zagreb, London i Hong Kong
Accessories: ne
Unikati: za domaće tržiše, za inozemstvo izrada u malim serijama, muške kreacije po narudžbi
Veličine: -
Cijena: od 800,00 do 5.000,00 kn
Ciljana skupina: žene od 25 do 55 godina
Planovi za budućnost: u 9. mjesecu u Londonu predstavljanje kolekcije za sljedeće ljeto
Mjesto izlagaja: samostalne revije i projekti
Slavni kupci: izostavljeni zbog diskrecije
Trendy u urbanom i elegantnom izdanju
Ime i prezime: Đurđica Vorkapić
Naziv modne marke: Hippy i Hippy Garden
Godine djelovanja: 10
Prvi dućan otvoren: 2002. godine
Dostupno: Zagreb, Zadar, Dubrovnik, Split, Karlovac, Rijeka, Vinkovci
Accessories: remenje, torbe, nakit i obuća
Unikati: Ne
Veličine: 36, 38, 40,
Cijena: od 300,00 do 4.300,00 kn
Ciljana skupina: žene od 20 do 45 godina
Planovi za budućnost: suradnja s Munchenom, širenje na područje ženskih najlonki
Mjesto izlaganja: Cro-A-Porter
Slavni kupci: Indira, Renata Sopek, Barbara Vicković
Svijet haljina
Ime i prezime: Ivica Skoko
Naziv modne marke: Ivica Skoko
Godine djelovanja: 11
Prvi dućan otvoren: 2005. godine
Dostupno: Zagreb, Zadar
Accessories: ne
Unikati: da
Veličine: -
Cijene: od 2.000,00 do 7.000,00 kn
Ciljana skupina: žene od 25 do 35 godina
Planovi za budućnost: otvorenje novog dućana, širenje linije na obuću i torbe te proboj na tržište zemalja bivše Jugoslavije
Mjesto izlaganja: Fashion.hr programi
Slavni kupci: Jospipa Pavičić, Jelena Orešković, Aleksandra Grdić
Pret-a-porter s trendy štihom za muškarce i žene
Ime i prezime: Ivica Klarić
Naziv modne marke: IK STUDIO
Godine djelovanja: 6
Prvi dućan otvoren: 2003. godine
Dostupno: Zagreb, Zadar
Accessories: ne
Unikati: ne
Veličine: žene 36, 38, 40; muškarce 48, 50, 52
Cijena: od 350,00 do 5.000,00 kn
Ciljana skupina: žene i muškarciod 18 od 51 godine
Planovi za budućnost: širenje linije Black Label te suradnja sa Quelle katalogom
Mjesto izlaganja: Fashion.hr programi
Slavni kupci: izostavljeni zbog diskrecije
Ženstvenost
Ime i prezime: Ana Marija Brkić
Naziv modne marke: Amarie
Godine djelovanja: 6
Prvi dućan otvoren: 2002. godine
Dostupno: Zagreb, Bol
Accessories: remeni, torbe, nakit, cipele
Unikati: da
Veličine: 38
Cijena: od 1.500,00 do 9.000,00 kn
Ciljana skupina: žene različitih generacija
Planovi za budućnost: veliki i raznoliki
Mjesto izlaganja: Cro-A-Porter, Modna Jana - Ljubljana
Slavni kupci: izostavljeni zbog diskrecije
Couture
Ime i prezime: Boris Pavlin
Naziv modne marke: Boris Pavlin
Godine djelovanja: 4
Prvi dućan otvoren: 2006. godine
Dostupno: Cro-A-Porter store
Accessories: torbe i remeni
Unikati: Da
Veličine: razne
Cijena: od 4.500,00 do 12.000,00 kn
Ciljana skupina: žene od 27 na više
Planovi za budućnost: razvijanje sve luksuznijeg proizvoda
Mjesto izlaganja: Cro-A-Porter
Slavni kupci: izostavljeni zbog diskrecije
Vezane vijesti
-
Cilj ovog modnog događanja je promovirati hrvatske modne marke ponajprije vlasnicima butika i lanaca trgovina visoke mode na britanskom tržištu
-
Buduća članica kraljevske obitelji, Meghan Markle, morat će se prilagoditi mnogim tradicijama, Donosimo nezaobilazna pravila odjevanja koje članovi kraljevske obitelji moraju pratiti.
-
Pippa, 33-godišnja sestra Kate Middleton, koja se prije 10-ak dana udala za financijaša Jamesa Matthewsa, trenutačno uživa u Australiji na medenom mjesecu iz snova, a fotoreporteri novopečene mladence prate u stopu
-
Danas počinje novo izdanje Toyota Fashion Weeka Zagreb koje će održavati raznim događanjima sve do 27. svibnja
Izdvojeno
-
Raštika biblijskih dimenzija narasla je u vrtu virskog domaćina Nevenka Kapovića kojeg na otoku Viru svi zovu Veno.
-
U derbiju 17. kola SuperSport HNL-a Hajduk i Rijeka su pred 29.489 gledatelja na Poljudu odigrali 2-2. Hajduk je dva puta vodio, ali se Rijeka oba puta vratila i sačuvala remi ostavši tako i nakon 17 kola bez poraza.
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14).
-
Posljednja ovogodišnja akcija darivanja krvi održana u petak, 13. prosinca 2024. bila je više nego uspješna, navode iz udruge DDK Kali.
Reci što misliš!