Zabava

Novi trendovi

Amerikanci će blagdanski šoping obaviti online - možda i bor okite u Photoshopu?

Amerikanci će blagdanski šoping obaviti online - možda i bor okite u Photoshopu?

Američka „božićna shopping groznica“ sa snježnih ulica i okićenih izloga polako prelazi na online kupnju. U želji da izbjegnu gužve i napetosti, iz udobnosti doma Amerikanci su četrdeset dana studenoga i prosinca potrošili 22 milijarde dolara u online šopingu, 12 posto više nego lani. Novi trendovi kupnje ili oporavak potrošača SAD-a?

Amerikanci su tijekom posljednjih četrdeset dana, u studenom i prosincu, u online šopingu potrošili 21,95 milijardi dolara. Brojka je 12 posto veća od online potrošnje u istom razdoblju protekle godine.

„Black Friday“ i „Cyber Monday“

Tehnološki portal Mashable proveo je istraživanje među svojim čitateljima. Čak 60 posto njih izjavilo je kako će cijeli, ili većinu blagdanskog šopinga obaviti radije online, nego u trgovačkim centrima.. Portal jest tehnološki orijentiran (što otkriva profil čitatelja koji naginju online uslugama) ali je postotak začuđujuće visok.

„Black Friday“ i „Cyber Monday“, dva su dana u godini kada online trgovci posebno trljaju ruke. Na „Black Friday“, ili 26. studenog ove godine, Amerikanci su u online šopingu potrošili 648 milijuna dolara, što je devet posto više nego lani. 29. studenog, na „Cyber Monday“, online trgovina probila je sve rekorde. Tog su dana Amerikanci u online šopingu potrošili preko milijardu dolara, čak 16 posto više nego lani.

Ove brojke mogle bi upućivati na oporavak gospodarstva SAD-a, kada ne bi postojala druga strana medalje.

Cijeli članak pročitajte na Profitiraj.hr


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.