Lifestyle

Zašto lažna kozmetika može biti opasna?

Zašto ne bi smjela slijepo kupovati šminku i parfeme preko interneta

Zašto ne bi smjela slijepo kupovati šminku i parfeme preko interneta

Online kupovina postaje normalni dio naše svakodnevice i dok neki još uvijek vjeruju samo proizvodima koje su vidjeli i isprobali uživo, mnogi od nas s veseljem se prepuštaju "shoppingu iz fotelje".

Ipak, dok premala ili loše skrojena haljina kupljena preko interneta ne može prouzročiti neke ozbiljnije probleme, lažna šminka i parfemi od sumnjivih dobavljača itekako mogu dovesti do ozbiljnih oštećenja i problema s kožom i zdravljem.

Naravno, to ne znači da nikakvu kozmetiku ne smiješ kupovati preko interneta, već da trebaš biti jako oprezna jer crno tržište za kozmetiku itekako postoji i svakodnevno traži nove privlačne načine da dođe do tvog novca.

Zašto lažna kozmetika može biti opasna?

Tu nije riječ samo o ružu malo slabije kvalitete ili parfemu koji neće mirisati tako dobro - kutijice po sumnjivim cijenama mogu biti napunjene različitim kemikalijama i štetnim tvarima i prouzročiti ti brojne neugodnosti i probleme. Neke djevojke zbog lažnih maskara su dobile upalu oka, a lažni parfemi često dovode do osipa.

Gdje je najbolje kupovati?

U ovlaštenim web shopovima proizvođača, online parfumerijama s realnim cijenama i dobrim ocjenama te u velikim i poznatim internet dućanima poput ASOS-a i New Looka, koji drže originalne proizvode različitih proizvođača.

Kako na prvu shvatiti da je proizvod sumnjiv?

1. Ako je cijena smiješno niska, moraš posumnjati u proizvod. Chanel parfem ne može se prodavati po 100 kuna, a YSL maskara rijetko će te dočekati po cijeni od 5 eura.

2. Taj proizvod na tržištu nije već godinama. Dapače, ne može se pronaći nigdje drugdje.

3. Boje na pakiranju su "malo drugačije".

4. Na pakiranju nedostaju neki detalji pod izlikom da je to "posebno izdanje"

Kada niska cijena može biti opravdana i ne treba sumnjati u proizvod koji se može kupiti preko interneta?

1. Kada veliki, pouzdani prodavač ima rasprodaju

2. Kada se radi o starijim proizvodima koji su još na tržištu no nisu hit (starije linije ruževa za usne, parfemi koji su na tržište prvi puta izašli prije 15 godina...)

 Važno!

Ako po mirisu, ambalaži ili teksturi shvatiš da si kupila lažnjak, nemoj ga uporno nanositi na lice - nikad ne znaš što se u takvim proizvodima nalazi.

I jeftiniji "no name" proizvod iz drogerije je bolji od opasnog lažnjaka razvikane marke.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.