Skupocjeni marketing
Desetljeće reklame tijekom dodjele Oscara 'teške' 720 milijuna
Oglašivači su u proteklih 10 godina na promoviranje svojih proizvoda tijekom prijenosa dodjele Oscara potrošili 720 milijuna američkih dolara.
Prosječna cijena reklame u trajanju od 30 sekundi varirala je tijekom proteklog desetljeća tako da je najniža bila 2002. godine (1,29 milijuna dolara), a najviša 2008. godine (1,7 milijuna dolara). Prošle je godine cijena iznosila oko 1,4 milijuna dolara dok se u ovoj opet popela na 1,7 milijuna dolara. Svi slobodni termini za reklamiranje su rasprodani.
Oscari će, podsjetimo, ove godine biti dodijeljeni po 83. put, 27. veljače. Najviše nominacija, njih 12, osvojio je "Kraljev govor" ("The King's Speech"), a slijede ga "True Grit" sa 10 te "Početak" ("Inception") i "Društvena mreža" ("The Social Network") sa osam nominacija svaki
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.