Zabava

Na novoj pozornici dvorane Kina SC

"Footlose Mjuzikl" pun snažne i pozitivne energije

Ulaznice po cijeni od 90, 130 odnosno 160 kuna u online su prodaji Ticketproa i u mreži Ticketpro poslovnica

Novo razdoblje u povijesti hrvatskog mjuzikla započelo je jučer navečer premijerom prvog privatno produciranog mjuzikla na brodvejski način. U samo mjesec i pol dana redatelj i koreograf Igor Barberić postavio je mjuzikl s ozbiljnim dramskim zapletom i teškim karakternim ulogama, zahtjevnim pjevačkim dionicama i složenim koreografskim formacijama.

Istinita priča, prema kojoj je prvo snimljen film, a zatim je postavljena na pozornice Broadwaya i West Enda, na novoj pozornici dvorane Kina SC oživjela je u režiji Igora Barberića. Uigrani je ansambl preko dva sata držao pozornost publike brzim izmjenama i tečnom izvedbom komada u kojem se svjetla nikad ne gase.

Buntovnog mladića koji se ne može pomiriti sa zabranom plesa u gradiću, u koji se protiv svoje volje doselio s majkom, koju igra jazz pjevačica kristalnog vokala Lela Kaplowitz, utjelovio je Nikola Milat, u svojoj dosad najvećoj ulozi, iznjevši predstavu nevjerojatnom lakoćom i šarmom. Lakonogi tinejdžer oko toga se sukobljava s velečasnim, najozbiljnijim likom mjuzikla kojeg prožima osobna drama, u snažnom baritonu Darija Bercicha.

Povrh svega zaljubljuje se upravo u svećenikovu kći, lik koji je oživjela i kroz koji je narasla talentirana Mateja Majerle potpuno se prepustivši ulozi, a koju će preoteti glavnom negativcu, liku s kojim se savršeno poistovjetio veteran GK Komedija Zoran Simikić. Kao grčki zbor u službi naracije, u ulozi tri prijateljice osjećaj za komiku i glumački instinkt pokazale su Nina Kraljić, Antonija Barišić i Željka Veverec, svaka s nevjerojatnim glasom i samopouzdanjem.

Izrazito zabavne i komično karikirane uloge odigrali su Dino Antonić, kao šeprtljavi tinejdžer i Mario Valentić kao ‘strogi' trener. Mjuzikl je svojim izričajem u dramskim prizorima obogatila iskusna glumica Mirjana Sinožić. U ostalim ulogama pojavljuju se Matija Škvorc, Vesna Ravenščak, Željko Kambić, Maja Grakalić, Snježana Vranješević Julles, Tihomir Kožina, Davor Lovrinić, Igor Bašić i Davor Ćiković.

Hitovi poznati i izvan kazališta Holding on for a Hero, Let's Hear It for the Boy i Footloose dobili su svoj vrlo uspjeli hrvatski prijevod Ivanke Aničić, uz pratnju, posebno za premijeru, gostujućeg benda iz Švedske. Studente elitnog švedskog muzičkog sveučilišta gitaristu Andree Theandera, basistu Jakoba Dalnerta, klavijaturistu Gustava Svenssona i bubnjara Stevena Laangsa doveo je muzički direktor mjuzikla Micheal Laangs, profesor glazbe i medija te dekan na Sveučilištu Lulea u Švedskoj, zaslužan za nove aranžmane svih songova. No već sutra instrumente će preuzeti ‘kućni' Footloose bend - gitarist Ivan Tikvicki, basist Dario Sabo, klavijaturistica Mirta Lovrić te bubnjar Igor Martinek.

Slojevita, detaljna i indikativna scenografija Marte Crnobrnje - kuhinja u kući svećenika koja podsjeća na sakristiju, tipična američka zalogajnica u pop stilu - dočarava 17 prizora, u koliko je podijeljen ovaj mjuzikl u dva čina. Dualnu simboliku dramskih karaktera, ali i mjesta radnje, Chicago nasuprot gradiću Bomontu, vjerno prenose i kostimi Petre Dančević, pa tako Ariel Moore nosi žarko crvene kaubojske čizme iz scenarija, što je stil i drugih u Bomontu, dok Ren i odjećom u provinciju unosi sjaj velegrada. Bogata rasvjeta Miljenka Bengeza, često s efektom kulise, dinamički i ritmički u stopu je slijedila dramaturšku amplitudu predstave i vješto dočarala preobraze ambijenta.

Kako se pleše u mjuziklu došli su provjeriti i svjetski poznati break danceri Lilou iz Francuske i Cico iz Italije, suci na prvom hrvatskom Red Bull natjecanju za najboljeg B-Boy-a u Zagrebu.

Footloose će igrati svaki tjedan do kraja godine i to čak četiri puta, od četvrtka do nedjelje, a publika će se prije i poslije izvedbe, uz koktele i glazbu, moći zabavljati u posebno uređenom Footloose lounge baru.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.