Zabava

Split

Partyem uz zalazak sunca otvorena ljetna sezona

Partyem uz zalazak sunca otvorena ljetna sezona

Uzvanici su tijekom ove predivne večeri ponajviše uživali na drvenoj plažnoj platformi, okupljeni oko centralnog ljetnog šanka

Prekrasna ljetna večer, uz party začinjen ribljim i mesnim delicijama, novootvorenog ribljeg restorana Mistral i Mistral bara, te biranim vinima, oduševila je kremu društvenog i poslovnog života grada koja je pohodila plažni VIP kompleks splitskog hotela Radisson.

Ovo je bila još jedna prilika koju je hotelski management iskoristio, da nanovo potvrdi svoju otvorenost i gostoljubivost prema javnosti, turistima koji dolaze u Split, ali i stanovnicima ovog dijela grada
Uzvanici su tijekom ove predivne večeri ponajviše uživali na drvenoj plažnoj platformi, okupljeni oko centralnog ljetnog šanka, dok je dio prisutnih, uglavnom romantikom ponesenih parova, predivan zalazak sunca gledao s plaže oplemenjene pravim morskim šljunkom. Uočen je i poneki par u šetnji prema novo izgrađenom umjetnom otoku do kojeg su mogli doći jedino prelaskom drvenog mosta.

Na partyu su viđeni : Riccardo Mazzucchelli, košarkaške zvijezde Splita Nikola Vujčić, Srđan Subotić i Toni Dijan, gradski vijećnik SDP-a Ivo Baldasar, Zvonimir Mihanović, Zlatko Gall, Direktor Turističke zajednica Splita Vedran Matošić, Hrvoje Marušić, Pero Panjković, Željko maretić, Igor Boraska, reporteri Nove tv, Sofija Preljvukić, Tina Kosor i Gordan Vasilj, te mnogo uglednih splićana iz poslovnog miljea.

Izgled nakon cjelovitog preuređenja i obnavljanja plaža, te cijelog priobalnog područja ispod ovog prestižnog splitskog hotela, primjer je ispravnog odnosa prema okolišu. U uređenje i opremu cijelog ovog dijela obale zajedno s Mistral ribljim restoranom i barom,
uloženo je preko 2 milijuna EURA. Ukupna iskoristiva plažna površina ujedno je ovom investicijom povećana za oko 40 % . Ovakvim aktivnostima želja je da se stimuliraju i drugi vlasnici turističkih objekata da investiranjem u infrastrukturu i kvalitetniju ponudu pospješe prezentacije turističkog potencijala ovog dijela hrvatske obale.

Mnoge viđene osobe iz sportskog, kulturnog, političkog i poslovnog života grada, posebno su se zainteresirali za ponudu odjeće poznatih svjetskih modnih marki koju je organizirao specijalizirani butik Bellezza na modnoj reviji prezentacije vrhunske svjetske dizajnerske
mode.

Održavanje visokog standarda koji su sami postavili, prvi je prioritet managementa hotela, a sve kako bi svakom novom ponudom bili u funkciji promocije turističke ponude grada pod Marjanom, te samog hotela Radisson BLU Resort Split.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.