Zabava

Predavanje

Andrew Cracknell o pravim momcima s Madisona

Andrew Cracknell o pravim momcima s Madisona

Sinoć je u Zagrebačkom plesnom centru održano predavanje jednog od najutjecajnijih kreativnih direktora 60ih godina gospodina Andrewa Cracknella.

Osim istinitih i inspirativnih priča o pravim Mad Man junacima gospodin Cracknell prepunoj dvorani predstavio je i svoju knjigu The Real Mad Man u kojoj opisuje sam početak reklamne industrije te njen razvoj kroz desetljeća.

Andrew Cracknell proveo je većinu svoje karijere radeći u reklamnoj industriji, počevši od pripravnika copywritera u CDP-u (tada jednoj od najboljih agencija u svijetu) u kasnim 60-tima, pa sve do spajanja Batesa i JWT-a početkom 2000-tih.

Radeći kao izvršni kreativni direktor u velikim i malim, dobrim i lošim agencijama s obje strane Atlantika svih tih godina, nije bilo medija u kojem nije radio ni kategorije proizvoda za koju nije smišljao kreativna rješenja. Osvojio je gotovo sve važne nagrade na važnijim kreativnim festivalima, na kojima je često sudjelovao i kao član žirija.

Reklamnu industriju napustio je nakon spajanja Batesa i JWT-a u ranim 2000-tima i od tada povremeno radi kao novinar, konzultant, komentator i prekooceanski jedriličar. Njegova prva knjiga, "The Real Mad Men", istinita je priča o najuzbudljivijem periodu u povijesti reklamne industrije, Madison Aveniji 1960-ih, a objavljena je u Velikoj Britaniji i SAD-u 2011/2012.

Danas, ako ne jedri po Egejskom moru ili Atlantiku, ili ako ne radi na svom novom projektu, knjizi o povijesti političke reklame, naći ćete ga ispred televizora kako viče na engleski kriket tim.

U ovom zanimljivom predavanju uživali su mongobrojni predstavnici hrvatskih PR i marketniških agencija kao što su Tomo Ricov, Nikola Žinić, Ana Petričić Gojanović, spisateljica Milana Vlaović, akademski umjetnik i glazbenik Ivica Propadalo te mnogi drugi.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.