"The 20/20 experience"
Odličan povratak Timberlakea i Timbalanda
Jedan od najzanimljivijih parova suvremene američke pop glazbe, Timberlake-Timbaland, vratio se prvim zajedničkim albumom nakon sedam godina. Rezultat?
Iako je već godinama dežurni američki ševac, uspješni biznismen s nemogućom misijom defibrilacije Myspacea, cijenjeni glumac filmskih hitova i glazbenik koji je odavno prerastao svoje boy bend početke, Justin Timberlake uvijek će ostati zapamćen kao 'dečko iz 'N Sync' koji je jednom nešto prtljao s Britney - dobrim dijelom upravo zato što je tako uspješno obavio tranziciju iz Disneyjeve industrijske lutke u kulera naoružanog dobrim albumima i zavidnom karijerom. Zbog čega prošlost, posebno u kontrastu s prezentom, zvuči toliko ludo, luđa nego što je uistinu bila.
Svoju poziciju u enciklopediji uspješnih 'prebjega' iz svijeta teen popa u svijet globalnog coola za publiku od 7 do 77 Justin i dalje ponosno drži tik uz Robieja Williamsa. No 2013. je godina - čovjek ima novi album i pitanje je treba li uopće trošiti vremena na jedno te iste lamentacije o uspomenama. Posebno ne kada nas u prezentu čekaju tako zanimljive stvari.
Poput novog albuma 'The 20/20 Experience', prvog nakon 2006. i LP-a 'FutureSex/Lovesounds', pravog glazbenog blockbustera koji nastavlja Justinovu opsesiju funkom, samo sada, sukladno crno-bijeloj estetici zadimljenih barova, daleko više okrenutoj organskom soulu i R&B-ju, ma koliko on i dalje bio jednom nogom duboko u futurističkoj produkciji.
Timbaland, revolucionarni producent 90-ih, najzaslužniji za inicijalne modifikacije Justinove karijere, čovjek koji je sve to sjajno iskoristio i za vlastitu kratkotrajnu vladavinu mainstreamom, i ovdje čvrsto steže kormilo u svojim rukama, adaptirajući uz pomoć J-Roca prepoznatljive retro sinkope nekim novim zahtjevima, s nekim novim, senzacionalnim rezultatima. Timba je najviše dosljedan 'starom sebi' u sjajnim singlovima 'Tunnel Vision' i 'Mirrors', koji zvuče kao mali povratak na 'Justified', ali stvari skreću u nove rukavce kada god mogu - poslušajte samo eteričnu uvodnu raskoš 'Pusher Love Girl', robo-70's space-funk baladu 'Spaceship Coupe' ili lansirni singl 'Suit & Tie', duet s Jay-Z-jem i odličnu kombinaciju screwed Houstona s Motownom, i bit će vam u potpunosti jasno da je ovo ipak neki drugi, novi Justin, spreman za 2013.
I dalje digitalan i poppy, naravno, ali sada još zreliji i pomalo nostalgičan. Neo soul meets old school soul, s čvrstim, uvjerljivim vokalom. Quincy Jones i Prince jašu rock and roll sedamdesetih i čarobni svijet kompjutera 21. stoljeća. Ukratko.
Što je, nekim čudom, rezultiralo ne sukobom nepomirljivih svjetova, već jednim od ponajboljih albuma 2013. godine.
Ocjena: 8 / 10
Vezane vijesti
-
-
-
Pjevač je kazao kako neće izdavati novi album te da mu je dosta turneja, ali da će svakako napraviti jednu oproštajnu
-
Riječ je o nasljedniku albuma 'Room Service'
Izdvojeno
-
Uz izložbu dječjih radova, poklone za građane, pjesmu, mjerenje tlaka i šećera u krvi danas je obilježena 10. godišnjica rada centra EUROPE DIRECT Zadar.
-
Pred čak petom rasprodanom Koncertnom dvoranom Vatroslava Lisinskog, Enis Bešlagić proslavio je jubilarnu 100. izvedbu svoje samostalne autorske predstave 'Da sam ja neko'.
-
Riječ je o uobičajenoj namirnici koji mnogi imaju kod kuće, a idealna je za one koji žele smanjiti konzumaciju šećera.
-
Ogranak Matice hrvatske u Zadru predstavlja dvije knjige Benjamina Tolića (1943.-2022.) koje su objavljene posthumno u izdavačkoj kući Alfa.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.