Zabava

Žestoki momci

Unpljugd: Psihomodo pop zapalio Gavellu

Unpljugd: Psihomodo pop zapalio Gavellu

Prave stvari nikad ne stare, samo mijenjaju boje. Tome su se mogli osvjedočiti svi koji su pohodili jedan od tri Unpljugd koncerta Psihomodo Popa, organiziranih točno 20 godina nakon originalnih koncerata na istom mjestu, u legendarnom zagrebačkom kazalištu Gavella.

Nekad znani kao hrvatski Ramonesi, Psihomodo Pop je ovim trolistom koncerata pokazao kako ih se s pravom može smatrati hrvatskim Rolling Stonesima, ne samo zato što i nakon više od trideset godina karijere zvuče i dalje jednako opako i interesantno, već i zbog demonstracije nagomilanog znanja i iskustva tijekom svih godina, koja su omogućila da se dvosatni presjek karijere prikaže u jednom novom svjetlu, jedinstvenoj mješavini žestokog, ali akustičnog, rock and rolla i jednako tako interesantnog rhythm & bluesa. Vidljivo je to bilo i u vizualnom dojmu. Odjeven u kaput i prsluk dizajniran u design-studiju Life is a Picnic (koji se pobrinuo i za styling Napalm djevica).

Tako se na završnom od tri koncerta, na kojem nije bio vidljiv niti najmanji znak umora, započelo žestoko - hitom "Natrag u garažu", te se jednako tako i nastavilo uz ''Telegram Sam'', ''Kad sam imao 16'', ''Ja sam'' i druge žešće hitove.

Iako je i do tada publika zdušno pljeskala i pjevala sve hitove, cijelo kazalište se podiglo na noge s prvim taktovima ''Fride'' i tako ostalo do trenutka spuštanja zavjese.

No ovoga puta ona nije označavala kraj koncerta već je bila riječ o prozirnoj zavjesi na kojoj su se prikazivale sjajne projekcije Gorana Kurjaka. "Mi smo rockeri pa nas je sram svirati lagane stvari", objasnio je Gobac i time najavio set laganijih pjesama.

S podizanjem zavjese atmosfera se nije još ubrzala jer je izveden ''Tužni lutak'', pjesma s albuma Debakl, koja do sad nije bila izvođena na koncertima, ali "odgovara trenutnom stanju u zemlji i svijetu". Vrlo emotivnu izvedbu upotpunile su djevojke iz zbora Mozartine, te osječka glumica i lutkarica Ivana Vukičević sa Tužnim lutkom na strunama u scenografiji Vjekoslava Filipovića.

Vrlo brzo se vratio žešći ritam koncerta, prvenstveno zahvaljujući dečkima iz benda, pogotovo multiinstrumentalistu Kuzmi koji je svirao instrumenata za jedan dodatan bend, ali i mnogobrojnim gostima među kojima se našla i brass sekcija u sastavu Darko Sedak-Benčić (truba), Oliver Ereš (saksofon), Marijo Magaš (truba) i Ivan Mučić (trombon). Pojačanje Tigranu bio je Šparkin brat Igor Paradiš - mali Šparka, na perkusijama, a ne smije se zaboraviti ni na novu generacije Napalm djevica - Tenu Vodopiju, Mateju Mihovec, Martinu Geber i Petru Kožar.

Službeni završetak koncerta uz hitove ''Ja volim samo sebe'', ‘ Bejbi'' i ''Sexy magazin'' niti ove noći nije bio moguć te se, nakon samo par minuta pauze, bend vratio na bis i izveo dodatne četiri pjesme -  ''Supstance'', ''Donna'', ''Iste stvari'' i legendarni ''Leteći odred'' (koji je pjesmu prije toga netko iz publike i tražio uz Gobčev odgovor da "ovo nije svadba, stari..."). U izvedbi ‘'Letećeg odreda'' bendu se pridružio i Lula, stari prijatelj benda s prvih albuma, a sad novinar koji je odsvirao usnu harmoniku dok je Gobac samo za tu pjesmu preuzeo ulogu ritam gitariste.

Dodavanje novih komentara je onemogućeno.