Pokemoni na dugom mjestu
Što Hrvati vole? Najviše smo ovo tražili na Google-u u 2016.
Najpopularnije teme ove godine na Googleu su Euro i Olimpijske igre, a izbori su tek na trećem mjestu
Pokemoni su i u Hrvatskoj, kao i u cijelom svijetu, bili jedan od najpopularnijih pojmova koje smo pretraživali ove godine. No, dok su na svjetskoj razini bili broj 1, kod nas je nogometni Euro ipak preuzeo tu titulu, rekli su nam iz Googlea Hrvatska.
Hrvati očito jako vole igre jer su Agar.io i Slither.io ušle među 10 najpopularnijih pretraživanja, a između njih je i ovogodišnji Big Brother. Informacije oko izbora i podatke iz Državnog izbornog povjerenstva toliko smo tražili da su oni došli na 7. mjesto.
Što se tiče najpopularnijih događaja u Hrvatskoj, među prvih 10 su četiri sportska natjecanja, a nakon Eura i Olimpijskih igara, izbori su bili tek treća tema ove godine. Podaci Googlea pokazuju i da je ovogodišnji Zagreb Auto Show bio iznimno popularan, dok je na 10. mjestu Noć muzeja.
Pogled na Google Trendove u proteklih 12 mjeseci pokazuje da je nakon Facebooka i YouTubea treći najpopularniji upit 24, a potom slijede jutarnji i google.
Najpopularnija pretraživanja u Hrvatskoj
Euro 2016.
Pokemon Go
Agar.io
Big Brother
Slither.io
Rio 2016
DIP
Orange Sponsors You
Evisitor
iPhone 7
Najpopularniji događaji u Hrvatskoj
Europsko prvenstvo u nogometu
Olimpijske igre
Izbori
Eurosong
Uskrs
Dodjela Oscara
Europsko rukometno prvenstvo
Copa America
Zagreb Auto Show
Noć muzeja
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Jubilarna 20. Noć muzeja, najveća muzejska manifestacija u Hrvatskoj, održava se u petak, 31. siječnja 2025. I ove godine Stalna izložba crkvene umjetnosti u Zadru sudjeluje u ovoj važnoj kulturnoj manifestaciji
-
Svake godine ljubitelji karnevala u Njemačkoj razbijaju glavu oko savršene maske. Ali kako stvari stoje bolje se kloniti se nekih karnevalskih kostima.
-
Rebeka objavljuje svoj novi intrigantan singl " PAS MATER F60.81" u kojem progovara o vrlo aktualnoj temi, zlostavljanju od strane osoba s narcisoidnim poremećajem ličnosti, a u pikantnom spotu joj se pridružila i Severina.
-
Prema podacima Eurostata, cijene kruha u europskim zemljama značajno su porasle tijekom posljednjih pet godina, a najveći porast zabilježen je u Mađarskoj, gdje je kruh poskupio čak 113 posto.
Reci što misliš!