Zabava

Prema istraživanju AGB Nielsena

U top deset najgledanijih emisija sedam HRT-ovih, ali ne i "Novine" i "Crno-bijeli svijet"

U top deset najgledanijih emisija sedam HRT-ovih, ali ne i

Program Nove TV i dalje je najgledaniji u Hrvatskoj i u listopadu je imao 23,17 posto gledanosti, a prvi televizijski program javne radiotelevizije HTV 1 s 15,55 posto gledanosti (SHR-share) i dalje je gledaniji od RTL s 13,29 posto, podaci su posljednje mjesečne analize gledanosti televizijskih programa objavljene na stranicama Agencije za elektroničke medije.

Prema istraživanju AGB Nielsena, najgledanija emisija u listopadu u ciljnoj skupini populacije starije od četiri godine bila je show emisija Nove TV 'Tvoje lice zvuči poznato' s 18,49 posto, a slijedi Dnevnik Nove TV od 23. listopada s 18,18 posto AMR-a (average minute rating) kojim se označava prosječan broj ili postotak pojedinaca određene ciljne skupine koji su gledali određeni kanal ili emisiju.

U top deset najgledanijih emisija, prema analizi AGB Nielsena, čak sedam ih je s HTV1 i HTV2, tri je iz programa Nove TV, a RTL u listopadu nije imao niti jednu emisiju u top deset najgledanijih u toj ciljnoj skupini.

Među sedam emisija HRT-a u prvih su deset po gledanosti, osim prijenosa nogometnih utakmica hrvatske reprezentacije, 'Plodovi zemlje' s 14,3 posto i Dnevnik u podne od 2. listopada s 13,5 posto gledanosti, ali ne i dugo najavljivana dramske serija 'Novine' čija je prva epizoda, prema podacima HRT-a, imala gledanost od 5,3 posto, da bi se gledanost narednih epizoda ustalila na oko 3,5 posto.

I nova sezona 'Crno-bijelog svijeta' nije ušla u top deset - prva epizoda imala je gledanost od 4,3 posto, a iduće od 4,2 do 4,8 posto. Daleko ispod ulaska u top deset gdje standarno ulaze emisije iznad 13 posto gledanosti, novi su HRT-ovi aduti jesenske sheme politički show 'Jedan na jedan' Romana Bolkovića, emisija 'Iza zavjese' Tihomira Dujmovića, show 'Naknadno' Željka Pervana i 'Dva jedan u gostima' Željke Ogreste čije su gledanosti od dva do pet posto.

Prema istraživanju AGB Nielsena gledatelji su u listopadu proveli čak tri posto manje vremena uz televizijske programe nego u istom razdoblju prošle godine. Prema podacima koji su reprezentativni za kompletnu populaciju stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika), prosječan broj minuta gledanja televizijskog programa po pojedincu u listopadu je iznosio 259 minuta, a u istom razdoblju prošle godine 267 minuta.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.