Sport

Projekt Muzeja zadarske košarke

Oko Božića se očekuje promocija navijačke himne "Zadar je najbolji, Zadar je slavan..."

Oko Božića se očekuje promocija navijačke himne
Nenad Opačić /SC Višnjik

U Dvorani Krešimira Ćosića na Višnjiku u Press dvorani održana je konferencija za novinare kojom je prilikom javnosti predstavljen projekt snimanja spota navijačke pjesme Zadar je najbolji, Zadar je slavan…

U uvodnom dijelu konferencije Denis Karlović, direktor ŠC-a Višnjik, kazao je kako je upravo ŠC Višnjik kao značajna gradska sportska i rekreacijska mikrolokacija u dobroj vjeri prihvatio inicijativu i ideju o stalnom postavu povijesti zadarske košarke iz čega je u danom trenutku iznikla i ideja o snimanju spomenutoga spota.

- Prije nekoliko godina Krešo Butić dao je inicijativu da se počne djelovati na prikupljanju građe i drugim poslovima za uspostavljanje stalnog postava povijesti zadarske košarke što je ŠC Višnjik i prihvatio i podupro jer želi doprinijeti očuvanju dijela baštine. Na tomu se sustavno radi, a mogu izvijestiti i da pomno razmatramo ideju podizanja Aleje zaslužnih zadarskih sportaša u neposrednoj blizini Dvorane Krešimira Ćosića. Vjerujemo da će i drugi relevantni subjekti na odgovarajući način poduprijeti ove projekte – istaknuo je Denis Karlović.

Na projektu snimanja spota o slavnoj zadarskoj navijačkoj pjesmi intenzivno radi odbor koji čine Davor Pekota, Rikardo Perković, Erik Pavin, Krešo Butić, Igor Jelenić, Igor Goić i Tomislav Pehar.

- Zahvaljujem Denisu Karloviću i ŠC-u Višnjik na tomu što su prepoznali i snažno poduprli inicijativu stalnog postava povijesti zadarske košarke što je preraslo u projekt. Zahvaljujem svima koji su doprinijeli realizaciji projekta koji je za mene 24-satna ljubav, bez radnog vremena. Kad je o navijačkoj pjesmi riječ kazao bih da je ona dio naše baštine, ima emocije, dio je našeg identiteta i opće kulture i bez tih triju elemenata ne bi bilo ni nas. Puno se ljudi, sportaša i umjetnika, uključilo i zahvaljujem svima – rekao je Krešo Butić.

U nastavku je govorio Tomislav Pehar, koji je glazbeni aranžer, i koji je istaknuo da je spot zapravo povijesna priča i da je snimanje okupilo impozantna i respektabilna imena iz sporta i estrade.

- Sudjelovat će oko 100 pjevača, a uključio se i naš proslavljeni maestro Ivan Repušić. Vjerujemo da ćemo snimanje dovršiti na vrijeme i spot predstaviti oko Božića – kazao je Tomislav Pehar.

U obimnom snimljenom materijalu bit će dovoljno građe i za dokumentarac o snimanju spota.

- Bilo je dosta posla oko projekta jer sudjeluju puno ljudi i sve je u relativno malo vremena valjalo optimalno organizirati – istaknuo je Davor Pekota koji je s Tomislavom Peharom i Rikardom Perkovićem glazbeni producent.

Igor Goić je redatelj i snimatelj video produkcije.

- Projekt je specifičan i zahtjevan. Naš je cilj bio da napravimo nešto što će dokumentirati dio zadarske povijesti i što će budućim naraštajima na pravi način otkriti dio Zadra – kaže Igor Goić.

Na koncu, Erik Pavin kazao je da se na projektu osjetilo snažno zajedništvo u duhu naslova pjesme Zadar je najbolji, Zadar je slavan…, te poželio da „ostanemo takvi i u svemu“.

U snimanju spota sudjelovali su brojni proslavljeni zadarski sportaši poput Luke Modrića, Pina Giergije, Stipe Žunića, Šime i Mihovila Fantele, Šime Bajla, Maje Mitrović, Marka Ostarčevića, Emilio Kovačić, Šime Vrsaljko, Danijel Subašić, Dominik Livaković, Tonči Valčić, Zdenke Gašparac, Nikole Dragaša, Stojka Vrankovića, Arijana Komazeca, Branimira Vujevića, itd.

Sudjelovali su i etablirani umjetnici poput Ivana Repušića, Nele Šarić, Đanija Maršana, Mladena Grdovića, Tomislava Bralića i Intrada, Davora Pekote, itd.


Reci što misliš!