Društvene mreže
Facebook testira razdvajanje News Feeda
Facebook se novim potezom još jednom pokušava dodatno približiti svojim korisnicima te ih zadržati duže uz sebe. Naime, uvodi se odvojeni news feed i kao takav trebao bi biti pregledniji te bi trebao ići u smjeru koji pomaže korisniku da ništa ne propusti dok se nalazi na najvećoj društvenoj mreži na svijetu
Jer, u jednom news feedu trebali bi se nalaziti korisnikovi prijatelji, kao i sva njihova aktivnost, dok bi se u drugom trebao nalaziti sadržaj vezan uz stranice koje korisnik prati, piše ICT Business. Naravno, treba znati da se oba news feeda mogu uređivati pa će samim time sve objave biti baš onako kako korisnik želi, bez previše neželjenog sadržaja, ako bi ga uopće i bilo.
Trenutno se sve skupa testira u šest država svijeta, a to su redom Bolivija, Kambodža, Gvatemala, Srbija, Slovačka i Šri Lanka. Nije riječ o najvećim državama svijeta, ali zato je riječ o onima koje broje dovoljno stanovnika, predstavljaju jednu od svjetskih regija na reprezentativan način i nisu stroge kad se radi o regulativama s kojima Facebook često ima problema kad provodi testove svojih noviteta. Ali, tako nešto nikad neće biti službena informacija. Niti je bitno za ovu priču.
"Kroz osluškivanje želja naših korisnika otkrili smo da žele lakši način pregledavanja sadržaja koji imaju na news feedu i dosjetili smo se odvajanja na dvije zasebne kategorije. Na taj način korisnici neće propustiti aktivnosti svojih prijatelja, ali ni stranica koje prate. Kroz testiranja moramo vidjeti jesmo li bili u pravu kad smo zaključili da bi baš nešto takvo moglo biti rješenje za želje naših korisnika", rekao je Facebookov direktor Adam Mosseri i naglasio da Facebook neće tjerati komercijalne stranice da plaćaju dodatnu svotu novca kako bi se prikazivale na posebnom news feedu u šest zemalja gdje traju testovi.
Ipak, kad se već navodi taj dio s komercijalnim stranicama jasno je da će uz odvojeni news feed one lakše stizati do očiju i ušiju korisnika jer neće po putu biti toliko "prepreka" u vidu liste prijatelja. Samim time, jasno je i da će Facebook zaraditi više novca od oglašavanja i teško je ne biti uvjeren da će odvojeni news feed uskoro proći sve testove i pojaviti se kod apsolutno svih. Svakako, teško je ne složiti se da sama ideja nije zanimljiva.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Učenici OŠ Voštarnica su se, kao i svake godine, posebno potrudili i izradili ukrase za božićnu jelku koju su na dan sv. Lucije došli okititi sa svojim nastavnicama.
-
Na pozornici su se izredali izvođači različitih dobnih skupina i glazbenih stilova i tako ukazali na osobitosti vlastitih kultura, ali i na doprinos glazbe u stvaranju zajedništva i poticanju što kvalitetnije integracije.
-
Stručnjaci iz KAYAK-a anketirali su ljude diljem Ujedinjenog Kraljevstva kako bi ustanovili koje poklone smatraju najgorima i ne žele ih dobiti za Božić.
-
U prvoj utakmici 17. kola HNL-a Slaven Belupo je kao domaćin svladao Goricu sa 2-1 (0-1). Gosti su poveli golom Medina Gashija (8), no Alen Grgić (67) i Antonio Jagušić (82) su u nastavku preokrenuli.
Reci što misliš!