Sport

Društvene mreže

Facebook testira razdvajanje News Feeda

Facebook testira razdvajanje News Feeda

Facebook se novim potezom još jednom pokušava dodatno približiti svojim korisnicima te ih zadržati duže uz sebe. Naime, uvodi se odvojeni news feed i kao takav trebao bi biti pregledniji te bi trebao ići u smjeru koji pomaže korisniku da ništa ne propusti dok se nalazi na najvećoj društvenoj mreži na svijetu

Jer, u jednom news feedu trebali bi se nalaziti korisnikovi prijatelji, kao i sva njihova aktivnost, dok bi se u drugom trebao nalaziti sadržaj vezan uz stranice koje korisnik prati, piše ICT Business. Naravno, treba znati da se oba news feeda mogu uređivati pa će samim time sve objave biti baš onako kako korisnik želi, bez previše neželjenog sadržaja, ako bi ga uopće i bilo.

Trenutno se sve skupa testira u šest država svijeta, a to su redom Bolivija, Kambodža, Gvatemala, Srbija, Slovačka i Šri Lanka. Nije riječ o najvećim državama svijeta, ali zato je riječ o onima koje broje dovoljno stanovnika, predstavljaju jednu od svjetskih regija na reprezentativan način i nisu stroge kad se radi o regulativama s kojima Facebook često ima problema kad provodi testove svojih noviteta. Ali, tako nešto nikad neće biti službena informacija. Niti je bitno za ovu priču.

"Kroz osluškivanje želja naših korisnika otkrili smo da žele lakši način pregledavanja sadržaja koji imaju na news feedu i dosjetili smo se odvajanja na dvije zasebne kategorije. Na taj način korisnici neće propustiti aktivnosti svojih prijatelja, ali ni stranica koje prate. Kroz testiranja moramo vidjeti jesmo li bili u pravu kad smo zaključili da bi baš nešto takvo moglo biti rješenje za želje naših korisnika", rekao je Facebookov direktor Adam Mosseri i naglasio da Facebook neće tjerati komercijalne stranice da plaćaju dodatnu svotu novca kako bi se prikazivale na posebnom news feedu u šest zemalja gdje traju testovi.

Ipak, kad se već navodi taj dio s komercijalnim stranicama jasno je da će uz odvojeni news feed one lakše stizati do očiju i ušiju korisnika jer neće po putu biti toliko "prepreka" u vidu liste prijatelja. Samim time, jasno je i da će Facebook zaraditi više novca od oglašavanja i teško je ne biti uvjeren da će odvojeni news feed uskoro proći sve testove i pojaviti se kod apsolutno svih. Svakako, teško je ne složiti se da sama ideja nije zanimljiva.


Reci što misliš!