Sport

Istraživanje GfK

Za finale Eura Hrvati bi se odrekli seksa, hrane i tuširanja

Za finale Eura Hrvati bi se odrekli seksa, hrane i tuširanja

Centar za istraživanje tržišta GfK proveo je za Carlsberg Croatia istraživanje o stavovima hrvatskih navijača prema nadolazećem Europskom nogometnom prvenstvu.

Hrvati su skloni avanturizmu kada je nogomet u pitanju. Naime, istinska ljubav prema vrhunskom europskom nogometu za 42% Hrvata znači spremnost zaputiti se u Poljsku/Ukrajinu bez ijednog novčića u džepu i tamo iskušati svoje sposobnosti snalaženja, a za njih 39% zapjevati hrvatsku himnu pred milijunskim gledateljstvom, bez obzira na glasovne mogućnosti i glazbeni talent.

Spremnost iskazati ljubav prema najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu istrčavanjem na teren za vrijeme utakmice – goli, zaogrnuti samo u hrvatsku zastavu, navelo je ipak samo 19% posto hrvatskih nogometnih fanova. 

Pokazalo je to istraživanje na temu što nogomet i EURO znače hrvatskim navijačima i na što bi sve bili spremni da budu u centru događanja koje je provela agencija za istraživanje tržišta GfK za potrebe Carlsberga Croatia na uzorku od 200 muškaraca u dobi između 25 i 39 godina.

Da su Hrvati pravi nogometni entuzijasti i vjerni navijači potvrđuje i podatak da bi za besplatne karte i put u Poljsku / Ukrajinu bez razmišljanja bili spremni obrijati glavu i obojiti je u hrvatske nacionalne boje (42%) dok bi za ovu priliku ipak samo njih 15% bilo spremno u tangama odigrati utakmicu na središnjem gradskom trgu.

Više od polovice Hrvata spremno bi se odreklo hrane, tuširanja ili seksa za prolazak Hrvatske u finale.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.