Sport

Društvene mreže

Monchengladbach još jednom pokazao kako biti kreativan na društvenim mrežama

Monchengladbach još jednom pokazao kako biti kreativan na društvenim mrežama
Twitter / ‏@borussia_en

Gotovo svi sportski klubovi u svijetu imaju otvorene profile na društvenim mrežama, no rijetko koji oduševljava kao Borussia Monchengladbach. Kao neosporni vladari društvenih mreža pokazali su se i prilikom dovođenja Sevillinog braniča Timotheeja Kolodziejczaka

U nogometnom svijetu puno je klubova i nogometaša čija je imena nešto teže izgovoriti, a Borussia Monchengladbach svakako spada u tu skupinu.

Tako se prilikom utakmice Lige prvaka između Celtica i Borussije jedan škotski pub htio našaliti s klupskim imenom te je na tabli oglasio grupno gledanje utakmice između Celtica i "njemačkog tima" (a German Team). Takvo što njemačkom je klubu 'sjelo na volej'. Prvo su podijelili fotografiju table na svom Twitteru:

Potom su u prodaju pustili i naviječke rekvizite s natpisom "a German Team":

Ono što je škotski pub napravio s njihovim imenom, Borussia je napravila s imenom svog najnovijeg pojačanja Timotheeja Kolodziejczaka. Jednostavno su ga prekrstili u Kolo jasno aludirajući na "njemački tim" i tako oduševili cijeli nogometni svijet ali i održali još jednu lekciju u upravljanju društvenim mrežama.

 


Reci što misliš!