#marketing
iOS obavijesti sada mogu uključivati oglašavanje na iPhone mobitelima
Apple će prikazivati oglase na vašem iPhoneu, gdje ih nikada ne biste željeli vidjeti.
Apple je napravio neke promjene smjernica za App Store, koje stupaju na snagu od 30. travnja 2020. Jedna od njih povezana je s oglasima koje ćete vidjeti na iPhoneu. Prikazivat će se čak i na zaslonu zaključanog uređaja.
Do sada je bilo strogo ograničeno programerima korištenje funkcije obavijesti za promociju bilo kakvih reklama, ali situacija se mijenja. Prema novim uvjetima tvrtka iz Cupertina omogućuje programerima aplikacija da koriste push obavijesti za oglašavanja, promocije ili izravan marketing. To znači da će aplikacije moći prikazivati oglase na iPhoneu izravno na traci s obavijestima ili kao banere.
Iz perspektive programera aplikacija, ova promjena je doista dobra vijest, ali za korisnike uređaja zasigurno nije. Srećom, sve nije tako kritično za korisnike. Činjenica je da će se oglašavanja početi pojavljivati tek nakon što korisnik da svoj pristanak. Postoji i mogućnost trajnog blokiranja prikazivanja oglasa.
Push
Obavijesti se ne smiju koristiti u svrhu promocije ili izravnog
marketinga, osim ako kupci nisu izričito odlučili primati ih
putem jezika suglasnosti koji je prikazan u korisničkom sučelju
vaše aplikacije, a korisniku pružite metodu u svojoj aplikaciji
za odustajanje od primanja takvih poruka. Zloupotreba tih usluga
može rezultirati opozivom vaših privilegija.
S jedne strane čini se korektno, a druge postoji određena doza skepse. Primjerice, ako kao korisnici pristanemo na uključivanje oglasa, programeri loših aplikacija mogli bi nas doslovce "bombardirati porukama" za širenje promotivnih informacija. Isto tako neki bi mogli sakriti gumb za isključivanje na neko teško dostupno mjesto. No, to su problemi s kojima će se Apple u budućnosti morati vjerojatno suočiti.
Apple također obećava pažljivo filtriranje popisa programera čiji programi mogu slati oglase. Na primjer, funkcionalnost usluga za upoznavanje i aplikacija za sastavljanje horoskopa pomno će se nadzirati. U tom slučaju, ako softver nije u mogućnosti pružiti "jedinstveno i visokokvalitetno iskustvo korištenja", tada ne bi trebao računati na prikazivanje obavijesti.
Pogledajte Spot Lady Gage "Stupid Love", snimljen na iPhoneu 11 Pro
Od ostalih ažuriranja, vrijedno je spomenuti integraciju značajke sustava autentifikacije "Prijava s Appleom". Omogućiti će prijavu u razne usluge trećih strana putem jedinstvenog Apple ID-a ( Face ID-a, prepoznavanja otiska prsta...).
Prema Appleu za korisnike je sigurnija opciju od provjere autentičnosti s Googleom ili Facebookom . Još jedna novost je da programeri moraju nadograditi SDK na iOS 13, kako bi se iskoristile najnovije značajke poput Dark Mode, ARKit 3, Core ML 3 itd.
Appleove promjene politike mogu biti povezane s prethodnim sporovima koje je sam izazvao postavljanjem pravila kojih se nisu dosljedno pridržavali. U protekle dvije godine, Apple je na iPhone uređaje također slao push obavijesti koje su u stvari bile reklama. S druge strane, tvrtke koje su pokušale učiniti isto, bile su onemogućene. S ovim novim promjenama za programere Apple bi nudio jednake uvijete za sve tvrtke u svezi oglašavanja istovremeno dajući korisnicima kontrolu da ih zaista prikazuju ili ne prikazuju.
Recenzija: iPhone 11 - visokokvalitetna alternativa skupljim Apple pametnim telefonima
Sada moramo samo pričekati vidjeti kako se provode ova nova pravila. Nadamo se da to ne znači nedostatak kontrole i prihvaćanje/odbijanje prikaza izričito za svaku aplikaciju.
Izdvojeno
-
Krešo Bengalka objavio je prvi singl "Viši cilj" s nadolazećeg, sedmog samostalnog albuma "Žilet"!
-
Prema podacima Državnoga zavoda za statistiku (DZS), u hrvatskim morskim lukama u 2024. broj putnika porastao je na 36,2 milijuna ili za 3,4 posto u odnosu na 2023. godinu.
-
Svi poznajemo barem jednu osobu koja provjerava svoj pedometar nekoliko puta dnevno kako bi saznala koliko joj koraka fali do 'čarobnih' 10.000. U nekim slučajevima ta osoba smo mi.
-
Predsjednik Vlade RH Andrej Plenković sudjelovao je na uručivanju 12 ugovora za projekte izgradnje, rekonstrukcije i opremanja osnovnih škola za potrebe rada u jednoj smjeni i cjelodnevne škole vrijednih 83,3 milijuna eura.
Reci što misliš!