nije nego
Facebook planira korisnicima dati veću kontrolu nad privatnim podacima
Facebook će korisnicima dati veću kontrolu nad njihovom privatnošću tako što će olakšati upravljanje informacijama i redizajnirati sučelje s postavkama, objavila je ta društvena mreža u srijedu kao odgovor na kritike oko korištenja podataka o korisnicima u političkim kampanjama.
Tvrtka je otkrila da će u narednim tjednima izmijeniti uvjete korištenja i podatkovna pravila kako bi se bolje razjasnilo koje informacije prikuplja i kako ih koristi.
Facebook je meta kritika otkad je suosnivač tvrtke Cambridge Analytica koja se bavi obradom podataka otkrio prikrivenom novinaru da su informacije o oko 50 milijuna korisnika Facebooka preuzete bez njihova pristanka i potom korištene u kampanjama na američkim i britanskim izborima.
Dionice tvrtke su od 16. ožujka pale za gotovo 18 posto, odnosno oko 100 milijardi dolara. Tog je dana Facebook priznao da su podaci korisnika došli u ruke Cambridge Analytice.
“Glasno i jasno smo čuli da su postavke privatnosti i drugi važni alati teški za pronaći i da moramo učiniti više kako bi ljudi bili informirani”, priopćile su Erin Egan, čelnica Facebooka za privatnost, te njezina savjetnica Ashlie Beringer.
Osim što će redizajnirati postavke na mobilnim uređajima, Facebook će stvoriti i novi prečac kojim će korisnici moći bolje zaštititi svoje račune i kontrolirati privatne informacije. Njime će se omogućiti da korisnici pregledavaju i brišu podatke koje su dijelili, uključujući objave i upise u tražilicama.
Korisnici će moći i skinuti podatke koje su podijelili s Facebookom, uključujući fotografije, kontakte i objave.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!