puno noviteta
Pogledajte kakve nas promjene čekaju u Messengeru
Facebookov dopredsjednik za Messenger David Marcus objavio je svoja predviđanja za tu aplikaciju za ovu godinu. Neka su očekivana, neka nagovještavaju promjene koje možemo očekivati.
Messenger bi trebao podržati najavljeni zaokret prema smislenijim interakcijama na Facebooku, online i offline. Moguće je kako će to značiti uvođenje na velika vrata bota za brbljanje temeljenog na umjetnoj inteligenciji M Suggestion, sličnog Googleovom Assistantu. Treba očekivati i lakše dijeljenje sadržaja, moguće i prikaz videa u aplikaciji te pretraživanje vijesti, ali i bolje komuniciranje u izvanrednim okolnostima (poput primjerice uragana).
Messenger je zadnjih godina proširen nizom novih značajki, a da pritom dizajn nije značajno promijenjen.Treba očekivati kako će se to promijeniti tijekom ove godine ne bi li Messenger postao jednostavniji za korištenje. Marcus je najavio kako će Facebook značajno ulagati u redizajn aplikacije.
Nakon više od 17 milijardi video razgovora u 2017. godini ne čudi što će se u Facebooku više posvetiti poboljšanju tog aspekta Messengera. Marcus je najavio 'superbrzu i intuitivnu kameru, video, slike, GIF-ove i naljepnice s gotovo svakim razgovorom'. Obradovali bi nas većim izborom filtera i naljepnica, poboljšanim prepoznavanjem lica i označavanjem fotografija u aplikaciji.
Prošle je godine kreirano više od 200 tisuća botova za Messenger, namijenjenih manjim tvrtkama i globalnim brendovima. Ove godine možemo očekivati obogaćivanje iskustva razmjene poruka. Nadamo se kako to znači proširenje trenutno dosta skučenih mogućnosti, ali i ulazak većeg broja velikih brendova poput Apple Musica i Lega.
Prošle je godine kreirano više od 200 tisuća botova za Messenger, namijenjenih manjim tvrtkama i globalnim brendovima. Ove godine možemo očekivati obogaćivanje iskustva razmjene poruka. Nadamo se kako to znači proširenje trenutno dosta skučenih mogućnosti, ali i ulazak većeg broja velikih brendova poput Apple Musica i Lega.
Sve više tvrtki moglo bi tijekom ove godine početi koristiti Messenger kao alat za korisničku podršku, ali i kao prodajni kanal. Na Facebooku je već moguće napraviti oglase koji omogućavaju izravno povezivanje kupca s prodajnim predstavnikom ili botom koji obavlja taj posao. Vjerojatno možemo očekivati poboljšanja postojećih i dodavanje novih mogućnosti, donosi Tportal.
Vezane vijesti
-
Američka kompanija America On Line (AOL), danas pod Verizonom i poznatija kao Oath, objavila je još prije dva mjeseca da će 17. prosinca ugasiti svoju nekad popularnu aplikaciju za razmjena poruka pod nazivom AIM, koju stariji korisnici interneta jako dobro znaju. Najavljeno se ispunilo i u povijest odlazi usluga koja je obilježila svoju epohu
-
Američka kompanija AOL objavila je da će krajem godine ugasiti svoju nekada vrlo popularnu, 20 godina staru aplikaciju za chat
-
Mobina verzija vjerojatno najpopularnije društvene mreže na svijetu dobila je svježi novi izgled, no problem je što će ga malo tko zapaziti
-
Facebook Messenger unosi nove promjene. Nekim je korisnicima već omogućeno testiranje reakcija na poruke koje se izražavaju emotikonima, slično onome što se već neko vrijeme ispod Facebook objava može.
Izdvojeno
-
Izgradnja i uređenje luksuznog hotela Hyatt Regency Zadar ulazi u završnu fazu, što znači da kreće i zapošljavanje za jedan od najiščekivanijih turističkih projekata u Hrvatskoj.
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Odmah po dojavi na teren su se uputili članovi stanice iz Zadra i jedan iz Lovinca
-
Projekcija će se održati u Kino Zoni u Polivalentnoj dvorani Providurove palače u petak 13. prosinca s početkom od 20h.
Reci što misliš!