bolj espriječit nego liječit
Nikad, ali baš nikad nemojte ove stvari objavljivat na Facebooku
Bez obzira na to što ste prilagodili sigurnosne postavke na društvenim mrežama, viralnost vaših objava, fotografija i videa je jako teško kontrolirati. Ali postoji način kako se zaštititi
Ponekad je potrebno samo uslikati ekran, malo se poigrati u nekom
kompjuterskom programu i vaša fotografija može završiti u
najmračnijim kutevima interneta.
Ova činjenica dovodi do zaključka da vašu aktivnost na društvenim
mrežama može vidjeti bilo tko, pa tako i hakeri i potencijalni
poslodavci. Kako bi bili sigurni da vaši društveni mediji ne
"rade protiv vas", pridržavajte se ovih 10 pravila i ne
objavljujte sljedeće informacije.
1. Osobne podatke
Ne objavljujte svoju adresu, broj mobitela, datum rođenja ili iste te podatke od nekog drugog, a pogotovo ne od svoje djece. Ti podaci lako se mogu iskoristiti, pogotovo za krađu identiteta.
2. Bilo kakve nagovještaje lozinki
Baš nikad nemojte objavljivati ili naslućivati vaše passworde, sigurnosna zamjenska pitanja te e-mail adrese za povratak ili potvrdu društvenog profila.
3. Lokaciju
Ako ste na odmoru i objavite to, vaši prijatelji i njihovi
prijatelji (a često ne znamo tko su ljudi s kojima se družimo)
saznat će da je vaš stan prazan. Osim toga, tako možete nesvjesno
odati i informacije o svom financijskom statusu.
4. Informacije o odmoru ili putovanjima
Ako planirate izlet, putovanje ili odmor, najgore što možete
napraviti je pohvaliti se s tim unaprijed. Na taj način dat ćete
svojim prijateljima do znanja da vas neće biti više dana, ako ne
i tjedana što lopovima ostavlja dovoljno prostora za
"igru".
5. Hvalisanje
Iako nije tako opasno kao objavljivanje vašeg plana putovanja, hvalisanjem i konstantnim poziranjem nećete porasti u očima ljudi koji vas prate. Ako imate neku dobru, pozitivnu vijest, naravno da ćete je podijeliti.
6. Jadanje i traženje pozornosti
Nedorečene objave (ili po novom, samo neki tužni smajlić) su jasan poziv za sve da se interesiraju o vašem stanju i pitaju pitanja kao: 'Što se dogodilo?' ili 'Je li sve u redu?' Ovakvi statusi su uvelike omraženi na društvenim mrežama.
7. Objave prepune osobnih informacija
Bez obzira jeste li upravo prekinuli sa svojim partnerom, dobili loše vijesti od doktora ili ste frustrirani na poslu, bolje je ne dijeliti suviše osobna stajališta ili mišljenja na društvenim mrežama.
8. Ponižavajuće fotografije vas ili vaših
prijatelja
Nikad nije pametno objavljivati bilo što čega bi se kasnije mogli
sramiti ili zbog čega bi mogli nekoga povrijediti.Bolje je ne
objaviti ništa nego povrijediti, uvrijediti ili osramotiti ljude
oko sebe.
9. Fotografije djece
Koliko god oni bili slatki ili vi ponosni, suzdržite se od objavljivanja fotografija svoje i tuđe djece na društvenim mrežama. Samo je par klikova potrebno da nevina fotografija završi u bespućima dark weba i da se fotografija koristi u potpuno neprimjerene, a često i opasne svrhe.
10. Privatne fotografije
Sam podnaslov sve govori - privatne fotografije su snimljene da
ostanu privatne, za osobe koje se na njima nalaze. Nemojte
objavljivati fotografije na kojima ste goli ili polugoli, prenose
24sata.hr.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Tjedni horoskop od 16. do 22. prosinca 2024.
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
-
Oni koji uspješno prođu natjecanje moći će se prijaviti na ograničene javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava namijenjenih investicijama te ostvariti pravo na najviše 25.000 eura po projektu
-
U sklopu cjelogodišnjeg programa obilježavanja 50. godišnjice kluba, KK Aleta Puntamika organizira još jedan događaj sportsko-humanitarnog karaktera.
Reci što misliš!