Google u problemima
Veliki oglašivači bojkotiraju YouTube zbog vulgarnih videa s djecom
Nije tajna da se Google u vremenu kojim vladaju pametni telefoni ispred računala podosta muči zadržati prihode od oglašavanja i poziciju koja je dug niz godina bila nedodirljiva. Zato je iznimno loša vijest da se zbog propusta u algoritmima poveći dio velikih i značajnih oglašivača povuklo s YouTubea
Naime, tom su se platformom proširile snimke u kojima se nalaze maloljetne osobe, a sadržajem su iznimno štetni. Uz to, ciljano se obraćaju maloljetnicima i koriste internetskim predatorima vrebati djecu. To se, uostalom, moglo iščitati u samim komentarima spornih video snimaka. Jasno, YouTube je promptno reagirao, ali svejedno prekasno jer takav sadržaj nije smio niti biti dopušten.
Najgore od svega jest da se uz te snimke vezalo oglase koji su naštetili određenim brendovima i oni su samim time odlučili napustiti YouTube. Protest je to koji bi mogao ostaviti značajnije posljedice, a mogao bi biti i domino efekt. Nije tajna ni da oglašivači nisu više toliko zadovoljni Googleom kao nekad. Konkretno, YouTube je problematičan jer se oglasi sve bolje prikrivaju na samim snimaka, a bolja pozicija košta kao nikad prije.
Predvodnici ovog novog bojkota, ogorčeni pedofilskim sadržajem, su Lidl, Mars i Mondelez, piše ICT Business, ali lista imena je poduža. Taman kad se činilo da je YouTube u boljoj situaciji nego početkom godine kad se suočio sa sličnim bojkotom zbog vezivanja brendova uz video sadržaj prepun govora mržnje i poticanja nasilja, zbilo se ovako nešto...
Također, nije to jedini problem, na YouTube Kids dijelu platforme pojavio se video sadržaj koji djecu bombardira nepoćudnim materijalom, od kojeg su roditelji doslovno izgubili živce i izazvali žestoku reakciju, zbog koje je pak YouTube odlučio poboljšati algoritme i bolje filtrirati što se smije, a što ne objaviti. Očito baš i ne ide sve skupa kako bi trebalo...
Vezane vijesti
-
U utorak, 22. svibnja, YouTube će pokrenuti svoju dugo očekivanu naplatnu uslugu za streaming glazbe, a sada znamo i više detalja
-
YouTube nastavlja s poboljšanjima svoje Android aplikacije, koja donosi bolje iskustvo gledanja video sadržaja korisnicima pametnih telefona
-
Oglasi su izvor većeg dijela prihoda za Google pa stoga traži sve moguće načine kako bi održao tu situaciju ili je poboljšao
-
YouTube se na summitu u Londonu pohvalio uspjesima svojeg Creators For Change programa za promociju tolerancije i jednakosti, u koji će tijekom 2018. godine biti uloženo 5 milijuna dolara
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!