Digital Shapers 2017
Samo polovica hrvatskih marketinških stručnjaka ima jasnu strategiju digitalnog marketinga
Potpuni rezultati istraživanja „Stanje digitalnog marketinga i tehnologija u marketingu u Hrvatskoj“ koje su pokrenuli RTL Hrvatska i Star Digital grupa predstavit će se sutra u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu na prvoj konferenciji Digital Shapers
Polovica marketinških stručnjaka i predstavnika domaćih kompanija u digitalni marketing ulaže manji dio svog ukupnog marketinškog budžeta, 20 posto njih sav ili većinu, a 5 posto ne ulaže ništa.
Rezultati su to istraživanja pod nazivom „Stanje digitalnog marketinga i tehnologija u marketingu u Hrvatskoj“ koje su pokrenuli RTL Hrvatska i Star Digital grupa, a čiji će se rezultati predstaviti sutra u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu na prvom izdanju konferencije Digital Shapers.
Svrha istraživanja bila je utvrditi kakvo je stanje digitalnog marketinga u Hrvatskoj te prate li i koliko domaće kompanije najnovije marketinške trendove u području digitalizacije.
Naime, istraživanje je obuhvatilo više od stotinu marketinških stručnjaka i predstavnika hrvatskih kompanija te je, među ostalim, pokazalo kako polovica ispitanih ima jasno postavljenu strategiju digitalnog marketinga i među njima većina, 85 posto, prati metrike digitalnog marketinga. Tehnološka rješenja u marketingu važna su za gotovo 90 posto anketiranih, a ljudski i financijski resursi im predstavljaju glavni izazov.
Uz sve veći broj tehnoloških rješenja koja se koriste kao alati, marketingaši uviđaju da tehnologija postaje jedna od važnijih komponenti ukupne strategije što marketing svrstava u sam vrh digitalne evolucije.
Ovo je istraživanje stoga bilo dobra prilika da se identificira način na koji razmišlja hrvatska marketing branša, utvrdi koliko su im nove tehnologije važne u svakodnevnom radu te gdje se po tom pitanju trenutno nalaze.
Vezane vijesti
-
U srijedu, 25. travnja, u 10 u Županijskoj komori Zadar, na adresi Špire Brusine 16, u dvorani za sastanke, na drugome katu održat će se radionica Digitalni marketing u turizmu, koju organiziraju Otvoreno učilište Algebra i Hrvatska gospodarska komora u sklopu projekta Digitalna garaža
-
Infobip iz Vodnjana proglašen je prvim hrvatskim Digital Shaperom. Riječ je o nagradi koja se dodjeljuje pojedincu ili kompaniji koji su svojim radom dali najveći doprinos digitalizaciji i promjeni Hrvatske.
-
Moraju li se današnji potrošači identificirati s brendom te kako stvoriti prave poruke za određenog klijenta, saznajte 30. studenog u Kaptol Boutique Cinema
-
Kako se nositi sa specifičnim ograničenjima prilikom kreiranja kampanja te koje strategije koristiti da bi ih izbjegli saznajte na konferenciji 30. studenog u Kaptol Boutique Cinema
Izdvojeno
-
Hrvatski košarkaški reprezentativac Mario Hezonja, kojeg je u srijedu Euroliga kaznila s 8.000 eura zbog "nepoštivanja sudaca", odgovorio je da je ta organizacija hrabra kada treba kažnjavati, a da istovremeno odbija rješavati ozbiljne probleme u europskoj košarci.
-
Kakvo nas vrijeme očekuje danas i sutra u Dalmaciji?
-
Plesni odjel Glazbene škole Blagoje Bersa Zadar poziva vas na predstavu Na krilima baštine, koja će se održati 12. prosinca 2024. godine u 19 sati na pozornici HNK Zadar.
-
U župnoj dvorani župe sv. Anselma u Ninu predstavljena je monografija „Ecclesia Nonensis - O prošlosti Ninske biskupije“ urednika izv. prof. dr. sc. Zdenka Dundovića, u izdanju Sveučilišta u Zadru.
Reci što misliš!