Digital Shapers 2017
Ugledni digitalni strateg Evangelos Papathanassiou drži predavanje na „Digital Shapers“ konferenciji
Moraju li se današnji potrošači identificirati s brendom te kako stvoriti prave poruke za određenog klijenta, saznajte 30. studenog u Kaptol Boutique Cinema
Najnoviji trendovi u području eksponencijalne tehnologije, prihvaćanje promjena i tehnologija kao prijatelj neke su od tema o kojima će digitalni strateg i savjetnik Evangelos Papathanassiou govoriti na prvom izdanju „Digital Shapers“ konferencije koja će se 30. studenog u organizaciji RTL-a Hrvatska održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.
Papathanassiou je u svojih 20 godina iskustva surađivao s velikim brendovima poput Adidasa, AEG-a, BMW-a, Boscha, Condé Nasta, Deutsche Telekoma, eBaya, FC Bayern Münchena, Unicredita, Microsofta, Sonya, Swarovskog, Toshibe, UEFA-e i Volkswagena, a danas živi i radi u Berlinu gdje je suvlasnik konzultantske tvrtke Mataracan specijalizirane za digitalne aspekte sportskog marketinga, CRM ili upravljanje bazom klijenata i za sportska sponzorstva.
Prilikom javnih nastupa i predavanja često ističe važnost identifikacije potrošača s brendom jer su upravo potrošači ključni u produkciji i distribuciji poruka koje određeni brend želi komunicirati. Digitalni svijet, društvene mreže i pametni telefoni u tome imaju važnu ulogu. Pritom pada utjecaj klasičnih kampanja. „Korisnici se žele povezati s brendom. To je ključno. Bilo je važno i prije digitalne ere, ali sada je još važnije. Ignoriranje te činjenice može biti skupa greška za kompaniju“, napominje Papathanassiou.
Uz inspirativna predavanja i panele koji će se održati u dvije dvorane Kaptol Boutique Cinema te niz praktičnih radionica, na konferenciji će po prvi put biti izabran i Digital Shaper Hrvatske. Riječ je o nagradi za pojedinca koji je svojim radom dao doprinos digitalizaciji i promjeni Hrvatske.
Vezane vijesti
-
Odjel za informacijske znanosti i Centar za istraživanje glagoljaštva pozivaju na na 1. međunarodnu konferenciju DARIAH-HR-a "Digital Humanities & Heritage" koja se održava u organizaciji DARIAH-HR konzorcija, Odjela za informacijske znanosti i Centra za istraživanje glagoljaštva Sveučilišta u Zadru, Instituta za etnologiju i folkloristiku u Zagrebu, Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci i ICARUS-HR.
-
U razdoblju od 26. do 1. listopada 2021. godine, Zadar je domaćin Međunarodne konferencije o arheologiji broda (ISBSA16). Riječ je o događanju koje okuplja renomirane svjetske stručnjake u području povijesti pomorstva, etnologije i arheologije broda, a održava se od 1976. godine.
-
Zastupnik u Europskom parlamentu doc. dr. sc. Tomislav Sokol i Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA organiziraju konferenciju „Zdravstveni turizam kao prilika za strateški razvoj korištenjem EU sredstava“.
-
U Zadru će se 27. i 28. travnja održati virtualna konferencija “Inovativna rješenja za održivost Jadranskog mora”. Tom prilikom će se potpisati pismo namjere za uspostavu Centra izvrsnosti u podvodnoj robotici i senzorici u Šibeniku.
Izdvojeno
-
Prvi svibanjski tjedan nastavit će se promjenjivim i svježijim vremenom, osobito do subote uz povremenu kišu, često u obliku i izraženijih pljuskova s grmljavinom.
-
Baby Lasagna istaknuo se u još jednoj kategoriji, naime “Rim Tim Tagi Dim”, jedina je pjesma na Eurosongu 2024. koju je napisao samo jedan autor, navodi Eurovision Charts.
-
U nedjelju, 28. travnja adrenalinski park je otvoren za posjetitelje od 10:00-18:00 sati.
-
Čišćenje šuma i parkova, sadnja biljaka i stabala, sakupljanje pomoći za one potrebite, ali i širenje radosti i ljubavi, sve su to dobra djela koja su deseci tisuća volontera diljem Hrvatske činili ovoga travnja.
Reci što misliš!