Sci-Tech

Društvene mreže

Mobilno oglašavanje Facebooku donosi sve više novca

Mobilno oglašavanje Facebooku donosi sve više novca

Facebook najveći dio prihoda svog poslovanja ostvaruje zahvaljujući mobilnom oglašavanju, a iz kvartala u kvartal ti prihodi rastu

Kad se 2012. godine objavila nova strategija poslovanja Marka Zuckerberga nije se činilo da bi mogla doživjeti takav uspjeh, ali pet godina kasnije došli smo do toga da u jednom kvartalu mobilno oglašavanje Facebooku donosi 10,33 milijarde američkih dolara, javlja ICT Business.

To je rast od 47 posto na godišnjoj razini, a kad se pogleda da je profit na 4,71 milijardi dolara, dolazimo do zabilježenog rasta od 79 posto! Uistinu nevjerojatno, ali ništa nije slučajno. Strpljenje, analitičnost i odlično korištenje svih koji obitavaju na mrežama u vlasništvu Facebooka. Nije to lako, ni Google nema uspjehe kakve bi voli imati u mobilnom svijetu. Barem ne onakve uspjehe kao u PC svijetu.

U Facebooku su našli rješenje i uživaju u situaciji kojoj svjedočimo. Neki će se čuditi, ali ne trebaju, nije Facebook samo društvena mreža kakvu poznajemo, niti je tih 2,2 milijarde korisnika na njemu sve što ima u rukama. Riječ je o kompaniji čiji su dio WhatsApp (1,3 milijarde korisnika), Messenger (1,2 milijarde korisnika) i Instagram (700 milijuna korisnika), što automatski daje odgovor zašto je situacija takva kakva jest. A bit će samo bolja!


Reci što misliš!