Sci-Tech

Društvene mreže

Kako postati poznat i popularan na Instagramu

Kako postati poznat i popularan na Instagramu

Instagram se prometnuo u glavnu platformu za oglašivače jer stupanj angažmana od strane korisnika nevjerojatno je visok. Forrester u svom izvješću navodi da je 58 puta viši no na Facebooku i 120 puta viši no na Twitteru. Već to dovoljno je da oni koji nisu htjeli, odluče iskoristiti blagodati Instagrama

Riječ je o vizualnoj platformi i korisnici na nju dolaze baš da bi gledali fotografije. U startu ih zanima isključivo to pa nema nikakvog "šuma" kao na Facebooku, Twitteru ili drugim platformama. Stoga, ne čudi da je među milenijalcima Instagram postala najbitnija društvena mreža na svijetu.

Ali, kako na najbolji mogući način iskoristiti sve te prednosti Instagrama? Postoje dvije studije na tu temu, a ICT Business prenosi njihove zaključke kako biste lakše mogli krenuti s promocijom.

1. Analiza, personalizacija, širenje

Instagram još uvijek raste i njegova se okolina mijenja iz dana u dan, što znači da je konstantno potrebno analizirati navike korisnika, širiti mrežu korisnika koji vas prate te se truditi ciljanoj publici pružiti osobniji pristup.

Stoga, sve što radite na Facebooku ili Twitteru zaboravite i zanemarite na Instagramu te učinite nešto potpuno novo. Koristite zabavne hashtagove, ali da vas opisuju, kao #team (i onda vaše ime).

Nije naodmet dodati i nešto općenito kao #socialmedia ili #lovefor (ono čime se bavite). Nemojte zanemariti komunikaciju s korisnicima, a čak ih zatražite i dopuštenje da koristite sadržaj koji su sami generirali, što dodatno pomaže pri personaliziranju brenda. Uz sve to, koristite geotag mogućnosti jer riječ je o globalnoj mreži i širenje na globalnoj razini omogućava bolji razvoj brenda.

2. Konstantnost

Budite aktivni i ne činite preduge pauze između objava, uključite se i bavite vašom stranicom, ali i pratite što se oko vas događa. Bitno je paziti na aktualne trendove i izvlačiti maksimum iz njih za vaše ciljeve.

Tako ćete postati prepoznatljivi, a uz konstantnost dobit ćete kredibilitet, a samim time i povjerenje korisnika koji vas prate. Uz svaku objavu ujedno postavite i hashtag koji vas opisuje, jedan koji se mora pojaviti svaki put uz vas.


Reci što misliš!