informacije su dragocjene
Facebook zna što radite na mobitelu - čak i kada ne koristite aplikaciju
Možda nije neka posebna novost, no Facebook zna što milijuni korisnika diljem svijeta rade na svojim mobitelima, čak i ako ne koriste tu društvenu mrežu. Ono zapanjujuće u cijeloj priči je zapravo preciznost informacija koje dobiva Facebook, otkriva Wall Street Journal
Kako je ovo uopće moguće? Pa, ako je za vjerovati pisanju Wall Street Journala, Facebook je uposlio drugu tvrtku da prikuplja korisničke podatke kad je riječ o posjetama internetskim odredištima, ali i načinu na koji se koriste tuđe aplikacije. Na ovaj način Facebook je zapravo osigurao drastičnu prednost nad konkurencijom i definitivno je jedan od razloga zbog kojih 'tuče' Snapchat.
Preciznost je nevjerojatna - Facebook zna npr. i koliko Snapchat objava naprave korisnici svaki dan, što je na prvu ruku upitno s legalne strane priče.
Facebook svoje informacije kupi zahvaljujući besplatnoj VPN aplikaciji Onavo Protect, koja tvrdi da pomaže u zaštiti korisnika i korisničkih podataka. Sama aplikacija je nastala u tvrtki koju je Facebook kupio još 2013. godine, očito s jasnim ciljem. Onavo Protect je dostupan na platformama iOS i Android te je preuzet barem 25 milijuna puta.
Wall Street Journal piše kako se Onavo uredno spaja na poslužitelje Facebooka kada god korisnici s tom instaliranom aplikacijom otvaraju neku drugu koja se spaja na internet, ili jednostavno posjećuju kakvo web odredište. Međutim, postoji pravna ograda - app Onavo jasno navodi kako analizira informacije mobilnog prometa te ih može dijeliti s drugima. Tko ne čita sitni tekst...
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!