Sci-Tech

Internet

Google, Yahoo i MySpace omiljeni internet brandovi

Google, Yahoo i MySpace omiljeni internet brandovi

MySpace je najsnažnije ime kod mlađe populacije

Anketa je pokazala da je Google najomiljeniji online brand za 36 posto ispitanika, a Yahoo za 32 posto ispitanika. MySpace, Internet stranicu za druženje, izabralo je kao omiljenu 32 posto ispitanika u dobi od 18 do 24 godine.

Kompanija JupiterResearch napravila je anketu koja je pokazala da su Google i Yahoo, među korisnicima Interneta u SAD-u, vrhunski online brandovi, dok je MySpace snažno ime kod mlađe populacije.

Anketa je pokazala da je Google najomiljeniji online brand za 36 posto ispitanika, a Yahoo za 32 posto ispitanika. MySpace, Internet stranicu za druženje, izabralo je kao omiljenu 32 posto ispitanika u dobi od 18 do 24 godine. Od ostalih ključnih online brandova, Amazon je navelo 20 posto ispitanika, eBay 18 posto, a slijede Microsoft s 11 posto, AOL 7 posto i Apple 3 posto. Rezultati pokazuju da su korisnici "pobornici brandova" i vjerni određenoj Internet stranici, što je važna činjenica za oglašivače.

"U vrijeme kada su korisnici svakodnevno preplavljeni porukama, oglašivači nedvojbeno traže načine kako da učinkovitije usmjere svoj marketing", kazao je David Schatsky, predsjednik JupiterResearcha.


Reci što misliš!