NASA

NASA objavila točniji zemljovid Antarktike

NASA, američka svemirska agencija, objavila je novi zemljovid Antarktike izrađen na temelju 1.100 satelitskih snimaka koji je deset puta točniji od ranijih karata i potpuno će promijeniti istraživanja na tom ledenom kontinentu.

Zemljovid nazvan "Landsat Image Mosaic of Antarctica" je nastao snimanjem pomoću NASA-ina satelita Landsat 7 čiji su objektivi kadri prikazati vrlo detaljnu sliku terena veličine polovice košarkaškog igrališta.

"Ova karta nudi novi pogled na Antarktiku i otvara nove vidike u znanstvenom istraživanju omogućujući javnosti da se dobro upozna s tim područjem", istaknuo je Robert Bindschadler, znanstveni voditelj laboratorija za hidrosferu i biosferu Goddard Space Flight Centera NASA-e u Greenbeltu u saveznoj državi Maryland, SAD.

"To je kao da gledate snimke u boji na televizoru visoke rezolucije u usporedbi s crno-bijelim slikama na starom televizoru", dodao je.

Prema njegovim riječima, ta će karta omogućiti znanstvenicima da bolje promatraju i prate promjene na Antarktiku. NASA trenutačno ima 14 satelita za promatranje Zemlje.

"Landsat Image Mosaic of Antarctica" dostupan je na internetskoj stranici www.nasa.gov/vision/earth/lookingatearth/lima_feature.html