Sci-Tech

Internet

Korisnici se zasitili Facebooka i MySpacea

Korisnici se zasitili Facebooka i MySpacea

Facebook i dalje bilježi rast posjeta, iako daleko manji od sredine 2007. kada se desio 'Facebook-boom'

Brojke s raznih stranica koje bilježe promet posjećenosti na webu (web analytics) potvrđuju ono o čemu se dugo šuška - ljudima su dosadile social networks stranice poput Facebooka, Beboa ili Myspacea.

Prosječno vrijeme zadržavanja na takvim stranicama je u silaznoj putanji, te ulazi u dvostruke vrijednosti što se postotka tiče.

Ako se gleda broj posjeta iz godine u godinu, priča je još 'ružnija'. Bebo i MySpace su u 2006. bili u padu za 24 posto. Facebook u međuvremenu i dalje bilježi rast, iako daleko manji od sredine 2007. kada se desio 'Facebook-boom'.

Ovi bi podaci posebno trebali zabrinuti oglašivače koji se svim silama trude pretvoriti social networks u stvar koja će im generirati novac. Stvar je u tome što ako vam novac ne 'pada s neba' morate imati ogroman rast posjeta stranici kako bi privukli investitore.

Zašto u stvari dolazi do zasićenja korisnika? Princip je svugdje isti, pa tako i na Facebooku: registrirate se, akumulirate desetke polu-prijatelja, malo špijunirate bivše partnere, igrate glupe igre i kvizove, počnete se dosađivati i onda nastavite s normalnim životom. Tu i tamo svratite kako bi odgovorili na pokoju poruku ili pogledali slike koje je netko 'okačio'.

MySpace je isti, kada nastupi dosada, gledaju se novi podaci oko bendova ili eventualno poneki video.

Zanimljivo je kako su mediji prije nekoliko godina, kada su social networks tek uzimali maha, predviđali kako ljudi više neće voditi interakciju oči u oči, nego preko ekrana. Bili su u krivu! 


Reci što misliš!