Lifestyle

Računala

Facebook koriste bogati, MySpace siromašni

Facebook koriste bogati, MySpace siromašni

Analize agencije Anderson iz srpnja ove godine samo potvrđuju navedene rezultate

Agencije za tržišna istraživanja i analize, Nielsen i Anderson, otkrile su izravnu povezanost između godišnjih prihoda korisnika i odabira pojedinih društvenih mreža.

Nešto novije istraživanje američke agencije Nielsen temelji se na ispitivanju 200.000 korisnika različitih Web 2.0 sadržaja na internetu.

Rezultati pokazuju da trećina imućnijih korisnika ima veću sklonost prema Facebooku te poslovnim mrežama poput Linkedina.

Analize agencije Anderson iz srpnja ove godine samo potvrđuju navedene rezultate. Naime, korisnici Facebooka imaju prosječno 17.000 dolara veća godišnja primanja od osoba registriranih na ostalim mrežama.

Među zanimljivim podacima prikupljenim u istraživanjima istiće se da 60% korisnika MySpacea nema stalnog partnera, dok je 40% Facebookera u braku, a samo 6% ih je u mirovini.

Najviše godišnje prihode, prosječno 89.000 dolara, imaju osobe registrirane na Linkedinu.


Reci što misliš!