Sci-Tech

Inej Autocentar d.o.o. Zadar

Novi Nissan Juke - Crossover koji ostavlja svoj trag

Novi Nissan Juke - Crossover koji ostavlja svoj trag

Novi Nissan Juke može se pogledati u Zadru ispred Nissan salona u ulici Kralja Tvrtka 3. (kod autobusnog kolodvora) od 1. do 4. kolovoza. Lansirana je i web stranica za predbilježbe www.nissan.hr/juke

Stigao je Juke, mlađi brat Qashqaija i Murana, i spreman je prodrmati stvari. Namijenjen mlađim kupcima kojima su dosadili jednolični hatchbackovi, Juke objedinjuje stav, prkos, moderan stil i energiju s nestašlukom i zabavom. Danas na cestama ne postoji ništa slično...

Poput svoje starije braće, Juke nudi osebujan spoj snage SUV-a i sportskog stila. Osmišljen da tržište malih automobila obogati s ponešto muževnosti i dinamičnosti, Juke objedinjuje brojne suprotnosti unutar svojih vrlo individualnih linija.

Poput svoje starije braće, Juke nudi osebujan spoj snage SUV-a i sportskog stila. Osmišljen da tržište malih automobila obogati s ponešto muževnosti i dinamičnosti, Juke objedinjuje brojne suprotnosti unutar svojih vrlo individualnih linija.

S dizajnerskog gledišta, donji dio Jukea čisti je SUV. Veliki kotači, široke gume, velik razmak od tla i robustan stav stapaju se s gornjim dijelom, koji pak kao da pripada istinskom sportašu - visoke bočne crte, uski bočni prozori koji podsjećaju na vizir i padajuće krovne crte kakve viđamo na kupeima. Dojam kupea još pojačavaju stražnja vrata čije su kvake skrivene u njihovim okvirima.

Sportski se izgled nastavlja i u unutrašnjosti. Kabinom dominira središnja konzola nadahnuta spremnikom za gorivo s motocikla. U neuobičajenoj boji visoka sjaja - metalik crvenoj ili sivoj - automobilu daje zabavan duh. Stražnja vrata i prilagodljiv prtljažni prostor sa skrivenim pretincima jamstvo su praktičnosti.

Juke se temelji na prilagodljivoj platformi B Alijanse Renault-Nissan, poznatoj po dinamičkim karakteristikama , ali i, prema očekivanjima kupaca, unaprijeđenoj za kompaktan crossover koji je zabavno voziti. Na modelima s prednjim pogonom prednji je ovjes izveden MacPhersonovim opružnim nogama, a stražnji torzijskom osovinom; dok modeli s pogonom na sve kotače straga imaju multi-link konstruiran prema sustavu koji se ugrađuje u Qashqai.

Sustav All mode 4x4-i obnovljena je inačica cijenjenog Nissanova elektroničkog sustava pogona na sve kotače. Odsad je opremljen tehnologijom aktivne raspodjele okretnog momenta koja povećava okretnost i smanjuje podupravljanje pri vožnji kroz zavoje pa je upravljanje okretno i zabavno.

Ujesen, na početku prodaje, bit će dostupna tri motora: dizelski i dva 1,6-litrena benzinska, svi usklađeni s normom Euro 5. Vrh ponude čini nov benzinski motor (MR16DDT) s izravnim ubrizgavanjem (DIG-T) i turbopunjačem. Riječ je o jednom od najsnažnijih motora u klasi - razvija 140kW (190 KS) i 240 Nm uz nisku potrošnju goriva. Kombinacija izravnog ubrizgavanja i turbopunjača omogućava snagu i odzive kakvi se očekuju od 2,5-litrenog motora uz potrošnju svojstvenu slabijem motoru.

Drugi je benzinski motor novorazvijena inačica iz Nissanove pouzdane motorne obitelji HR. Nazvana HR16DE, lagana, 16-ventilska jedinica niskog trenja ima jedinstven sustav dvostrukog ubrizgavanja koji omogućava točnije doziranje goriva radi boljeg izgaranja i razvija 86 (kW) 117 KS. 1,5-litreni K9K dCi dizelski motor snage 81kW (110 KS) s common rail tehnologijom nudi odlična vozna svojstva zahvaljujući uzbudljivom okretnom momentu od 240 Nm.

Benzinski 1,6-litreni motor s pogonom na dva kotača i turobomotorom dostupan je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok će Nissanov mjenjač Xtronic CVT, sa 6-stupanjskim ručnim načinom rada, biti dostupan na vrhunskoj inačici s pogonom na sve kotače.

Atmosferski 1,6-litreni benzinac moći će se kupiti s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem ili unaprijeđenim Xtronicom CVT, a 1,5-litreni dizelaš sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.


Reci što misliš!