3D paket tijekom listopada za cijenu 2D paketa
Olićan internet: posebna ponuda B.neta za najbrži internet u Hrvatskoj!
//
Zagreb , 1. listopada 2010. - Brzi pristup internetu danas je nužan i za posao i za zabavu, a B.net se može pohvaliti time da nudi najbrži internet pristup na hrvatskom tržištu po čak dva kriterija: brzina do 8 Mbps uključena u triple play 3D paket jedinstvena je u ponudi za građane, a mogućnost nadogradnje općenito najvećom brzinom koja je na raspolaganju na rezidencijalnom tržištu - čak do 32 Mbps - također je jedinstvena! U sklopu kampanje koja je počela danas, B.net pita svoje buduće korisnike tko je brži: vaša Internet veza ili Ivica Olić?
B.net je u sklopu ove nove simpatične kampanje u kojoj se susreću dosadašnji junak reklama, sada već tehnološki osviješten Miki, i hrvatski nogometni reprezentativac Ivica Olić pripremio i posebnu ponudu za sve koji tijekom listopada odluče postati korisnici 3D paketa.
Novi korisnici koji se odluče postati korisnicima 3D paketa ili postojeći korisnici neke od pojedinačnih usluga ili 2D paketa koji do kraja listopada prijeđu na 3D paket i tako postanu korisnici najbržeg interneta ostvarit će pravo na priključak za samo 1 kunu te će do kraja godine plaćati samo dvije od tri usluge. 3D paket uključuje pristupnu brzinu do 8 Mbps, po čemu je jedinstven u ponudi triple play paketa na tržištu, no oni kojima niti ova brzina nije dovoljna mogu je nadograditi do vrtoglavih 32 Mbps!
Pristupna brzina do 32 Mbps itekako ima smisla u vrijeme kada multimedijski sadržaj poput videa počinje prevladavati u online svijetu i kada svatko od ukućana osim računala posjeduje još poneki uređaj koji zahtijeva vezu prema internetu. To znači da svaki od nekoliko ukućana može istovremeno uživati u visokoj kvaliteti videa prilikom streaminga, zabavljati se u zahtjevnim online igrama koje traže sve brže internet veze ili downloadati druge sadržaje.
B.net u ovom trenutku ima više od 50 tisuća korisnika brzog, širokopojasnog interneta, čime se trenutačno nalazi na trećem mjestu po udjelu na broadband tržištu. "Uz rast broja korisnika brzog interneta koji je tijekom proteklih 12 mjeseci iznosio gotovo 70 posto i redovita povećanja pristupnih brzina koja smo omogućavali našim korisnicima bez povećanja cijena, te našu mrežu koja omogućava daljnje tehnološke nadogradnje, sigurni smo da ćemo i dalje postajati sve značajniji broadband operator u Hrvatskoj", izjavio je Senad Kulenović, direktor prodaje i marketinga B.neta Hrvatska, povodom predstavljanja ove posebne ponude za nove korisnike najbržeg pristupa internetu u Hrvatskoj.
Više o posebnoj ponudi potražite na: www.bnet.hr
O B.netu
B.net Hrvatska je vodeći pružatelj usluga kabelske distribucije i treći telekom operator po broju korisnika na hrvatskom tržištu. Kompanija je nastala spajanjem dvije vodeće kabelske kuće, DCM-a i Adriatic kabela, u rujnu 2007. te je danas jedna od rijetkih koje hrvatskim privatnim i poslovnim korisnicima nude cjeloviti spektar telekomunikacijskih usluga odnosno kabelsku televiziju (više od 160 atraktivnih regionalnih, nacionalnih i svjetskih programa), brz širokopojasni pristup Internetu i usluge telefonije.
B.net ima doseg do više od 250 tisuća hrvatskih kućanstava putem vlastite mreže, i to u svim najvećim nacionalnim geografskim i gospodarskim sjedištima (Osijeku, Rijeci, Solinu, Splitu, Velikoj Gorici, Zadru i Zagrebu), a tijekom višegodišnjeg rada etablirao se i kao pouzdan poslovni partner za više od 300 domaćih i međunarodnih tvrtki čiji uspjeh i razvoj prati i unaprjeđuje inovativnim telekomunikacijskim rješenjima.
B.net na društvenim mrežama:
Vezane vijesti
-
-
-
-
U Vipnetu nemaju komentara na ova nagađanja, a u priopćenju navode samo da planiraju u cijelom spektru usluga konkurirati HT-u
Izdvojeno
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Učenici OŠ Voštarnica su se, kao i svake godine, posebno potrudili i izradili ukrase za božićnu jelku koju su na dan sv. Lucije došli okititi sa svojim nastavnicama.
-
Na pozornici su se izredali izvođači različitih dobnih skupina i glazbenih stilova i tako ukazali na osobitosti vlastitih kultura, ali i na doprinos glazbe u stvaranju zajedništva i poticanju što kvalitetnije integracije.
-
Stručnjaci iz KAYAK-a anketirali su ljude diljem Ujedinjenog Kraljevstva kako bi ustanovili koje poklone smatraju najgorima i ne žele ih dobiti za Božić.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.