Širenje poslovanja
Google otvara ured u Hrvatskoj: "Korisnici Interneta u regiji postaju sve zahtjevniji i aktivniji"
Korisnici Interneta u regiji postaju sve zahtjevniji, ali i sve aktivniji online. Google je to prepoznao i trudi se ponuditi najbolje inovativne online alate prilagođene lokalnim jezicima
Google je najavio širenje poslovanja u Hrvatskoj i regiji Adriatic. Otvaranjem ureda u Zagrebu u lipnju 2011. godine Google namjerava osigurati veću ponudu proizvoda, bolje rezultate pretraživanja i efikasnija rješenja oglašavanja za klijente i partnere u Hrvatskoj i regiji. Zagrebački ured tvrtke Google, na čijem je čelu Joško Mrndže, bit će uz hrvatsko, zadužen i za tržišta Srbije i Slovenije, piše slobodnadalmacija.hr
Ovim potezom Google potvrđuje strategiju koja se zasniva na pomoći
pojedincima i tvrtkama u ostvarivanju koristi od razvoja Interneta.
Nakon ograničene prisutnosti u Hrvatskoj tijekom prijašnjih godina,
zagrebački će ured neposredno nuditi lokalnu podršku oglašivačima
omogućujući im da profitiraju od pojave digitalne ekonomije.
“Korisnici Interneta u regiji postaju sve zahtjevniji, ali i sve aktivniji online. Google je
to prepoznao i trudi se ponuditi najbolje inovativne online alate
prilagođene lokalnim jezicima. Isto vrijedi i za tvrtke koje posluju u
regiji Adriatic. Google je prepoznao velike mogućnosti koje se
razvijanjem online prisutnosti nude lokalnim tvrtkama, a mi smo tu da
pomognemo u realizaciji tih mogućnosti” izjavio je Joško Mrndže, direktor tvrtke Google za regiju Adriatic.
Google je već prilagodio lokalnim potrebama petnaestak proizvoda
namijenjenih pojedincima i tvrtkama na hrvatskom, slovenskom i srpskom
tržištu. Među njima se nalaze Google Apps, Google Maps s LBC, Google
Translate i drugi proizvodi koji olakšavaju poslovanje. Namjera je
tvrtke Google da dodatno proširi podršku i ponudu lokalnim tvrtkama.
Budući da broj korisnika koji informacije traže online raste, tražilica
Google može poslužiti i kao pokazatelj najnovijih trendova i ekonomske
dinamike. Google nudi poseban besplatan alat za informiranje o
trendovima pretraga: Insights for Search www.google.hr/insights/search
ili Google Trends www.google.hr/trends. Tvrtke tako mogu saznati koji se
pojmovi najčešće pretražuju i prilagoditi svoju online kampanju ili
webstranice kako bi što bolje odgovorili potrebama potrošača.
Budući da se online oglašavanje dokazalo kao učinkovito i sve
popularnije, Google nudi nekoliko opcija za lokalne tvrtke. Kako bi
povećali vizibilitet i korist od online oglašavanje, mogu se poslužiti
relevantnim oglašavanjem u tražilici – Google AdWords – koji prikazuje
oglase povezane s korisnikovim upitom u tražilici Google.
Za dodatnu zaradu mogu se priključiti Google Content Networku –Google AdSense – i unovčiti sadržaj vlastite webstranice, prikazujući na njima
relevantne Google oglase. Google također nudi savjete tvrtkama kako
učinkovito koristiti AdWords na svojim blogovima na hrvatskom jeziku
http://adwords-hr.blogspot.com.
Otvaranjem ureda u Zagrebu, Google želi proširiti svoju podršku lokalnim tvrtkama te se veseli proširenju poslovanja u regiji Adriatic.
Vezane vijesti
-
-
Najveći doseg među 267 Internet stranica u studenom imali su: net.hr, index.hr, tportal.hr, forum.hr i 24sata.hr
-
Odabrane ključne riječi Google će prepoznati prilikom svakog pretraživanja, te uz rezultate pretraživanja prikazati i oglas korisnika
-
Google je objavio godišnje izvješće Year in Search, kojim je analizirana povijest pretraživanja kako bi se utvrdilo koje su teme bile najpopularnije u godini na izmaku. Teme obuhvaćaju sva područja pa tako i zdravlje.
Izdvojeno
-
U Dalmaciji će s promjenjivom naoblakom gdjegod pasti uglavnom samo malo kiše, i to češće prema otvorenom malo do umjereno valovitom moru
-
U organizaciji Hrvatskog odbojkaškog saveza i OK Zadar od petka, 17. siječnja do nedjelje 19. siječnja održat će se završnica prvenstva Hrvatske u odbojci za juniorke i juniore.
-
Najava događanja u Gradskoj knjižnici Zadar za tjedan od 20. do 25. siječnja 2025.
-
Jeste li se ikada zapitali zašto vas obuzme neobjašnjiv umor nakon obilnog ručka? Ovaj fenomen, poznat kao postprandijalna somnolencija, često je iskustvo mnogih, no rijetko tko razumije njegove stvarne uzroke.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.