YouTube ima milijardu korisnika, a ne ostvaruje profit
YouTube, kulturološki i internetski fenomen privlači više od milijardu korisnika svaki mjesec. Međutim, taj Googleov segment nikako ne ostvaruje profit, iako su prihodi na godišnjoj razini narasli za još milijardu dolara (u 2014. prihodi su bili kakvih četiri milijarde dolara)...
Rolfe Winkler za WSJ piše kako izvori
koji poznaju situaciju unutar kompanije iz Mountain Viewa navode da je
YouTube usprkos svemu na 'pozitivnoj nuli' kad je riječ o poslovanju,
iako u prihodima taj servis Googleu donosi šest posto prihoda od
prodaje.
Čini se kako je, usprkos velikom broju korisnika, riječ o vrlo
ograničenoj kategoriji ljudi koja predstavlja srž - uglavnom su u igri
osnovnoškolci i tinejdžeri.
Većina korisnika, navodi WSJ, jednostavno
koristi Googleov video servis kao svojevrsno video-skladište kojim će se
pristupiti s embedded linkova. Takvi korisnici rijetko kad
odlaze na YouTube.com kako bi pronašli novi sadržaj. Posebno
problematičnim za poslovanje YouTubea bi se moglo pokazati zanimanje
društvenih mreža Facebook i Twitter za vlastite video servise.
Analitičari vjeruju da je na YouTubeu istovremeno hrpa sadržaja koji je
'potpuno smeće'. 'Ako žele značajan TV budžet, morat će investirati u TV
sadržaj', smatra Brian Weiser iz Pivotal Researcha.
Google je kupio YouTube za 1,65 milijardi dolara još 2006. godine, a
tada se i (donekle) očekivalo kako će prihodi servisa u tom relativno
ranom obliku rasti.
Situacija se nešto promijenila s oglasima, baš kao i
programom YouTubea u kojem su izdvojili stotine milijuna dolara onima
koji su stvarali sadržaj na servisu. Taj pokušaj stvaranja posebnih 'TV
kanala' nije bio potpuno uspješan, izdvojili su se tek rijetki, a
glazbeni sadržaj je ostao najpopularnijim - čime je publika opet ostala
ograničenom.
Stoga su u servisu odlučili pokušati s modelima pretplate, a tek vrijeme će pokazati hoće li YouTube konačno postati profitabilan.
Vezane vijesti
-
YouTube će kroz nekoliko tjedana uz videozapise početi prikazivati tekstove s Wikipedije i drugih web stranica, pokušavajući na taj način suzbiti lažne vijesti i teorije zavjere, najavila je u utorak izvršna urednica tog servisa za objavljivanje videozapisa Susan Wojcicki.
-
Facebook, Microsoft, Twitter i YouTube (podružnica Googlea) objavili su u ponedjeljak da su formirali partnerstvo na svjetskoj razini kako bi brže identificirali "teroristički sadržaj" na svojim platformama i spriječili njegovo širenje
-
-
Izdvojeno
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14) i zadržali stopostotni učinak.
-
Raštika biblijskih dimenzija narasla je u vrtu virskog domaćina Nevenka Kapovića kojeg na otoku Viru svi zovu Veno.
-
U derbiju 17. kola SuperSport HNL-a Hajduk i Rijeka su pred 29.489 gledatelja na Poljudu odigrali 2-2. Hajduk je dva puta vodio, ali se Rijeka oba puta vratila i sačuvala remi ostavši tako i nakon 17 kola bez poraza.
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14).
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.