Sci-Tech

Nema dokaza da su djeca agresivnija zbog nasilnih igara

Nema dokaza da su djeca agresivnija zbog nasilnih igara

Igranje nasilnih video igara ne uzrokuje veću štetu na ponašanje djece, od igranja onih koje se smatra nenasilnima, navodi nova studija s Oxforda. Istraživači su proučavali osnovnoškolce i otkrili da bi na ponašanje djece mogao prije moglo utjecati vrijeme provedeno uz igre, a ne njihov sadržaj, ali čak i to je neznatno. 

 

Studija je pokazala da će djeca koja igraju multiplayer igre imati nešto manje poteškoća u povezivanju s drugom djecom, od onih koji se igraju sami.

Oni koji se uglavnom igrali sami su pokazivali bolje akademske rezultate i manje su agresivni. No, zaključuju i da su svi ti učinci mali i da video igre u globalu su 'statistički bitan, ali malen faktor' u oblikovanju dječjeg ponašanja. 

Istraživači su ispitivali djecu staru 10 i 11 godina o navikama i igrama, a kod učitelja su tražili procjene o ponašanju, sudjelovanju u nastavi i suočavanju s problemima.

Iz toga su izvukli podatak da su oni koji igraju više od tri sata dnevno pokazivali više razine agresivnosti i bili manje aktivni u školi, što ukazuje da bi više utjecaja moglo imati vrijeme provedeno na igrama, a ne sam tip igara, prenosi Telegraph.

Igre pomažu u učenju

Studija sa sveučilišta Brown pokazuje kako uz video igre možemo biti bolji u učenju od onih koji se ne igraju. Istraživanje je pokazalo da igre pobolljšavaju sposobnost učenja niza zadataka i igrače svrstavaju u kategoriju stručnjaka u rješavanju problema. No, navodi se da nije sigurno pomažu li igre u bržem učenju vještina. 

Naime, devetero igrača i devetero ljudi koji iznimno rijetko igraju igre sudjelovali su u studiji u učenju vizualnih zadataka.

Tijekom jednog vikenda su im pokazivali različite teksture s horizontalnim ili vertikalnim linijama, a njihov je zadatak bio prepoznati uzorke koji su anomalije.

I podaci su pokazali da su se igrači ubrzali na oba zadatka, dok su oni koji se ne igraju bili bolji na drugom zadatku, ali ne i na prvom, jer im je učenje drugog zadatka ometalo učenje prvog, stoji u studiji objavljenoj u časopisu PLOS.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.