Učinkovita kombinacija

Australski znanstvenici otkrili potencijalni lijek za hepatitis B

Australski znanstvenici su otkrili potencijalni lijek za virus hepatitisa B koji tijekom infekcije uzrokuje oštećenje jetre, javlja Business Insider.

Učinkovita kombinacija protuvirusnih i antikancerogenih lijekova klinički se testira u Melbourneu, Perthu i Adelaidu.

Rezultati istraživanja stručnjaka s melbourneskog Instituta Waltera i Elize Hall objavljeni su u renomiranom žurnalu PNAS.

"Mi smo imali stopostotnu uspješnost u liječenju HBV infekcija u stotinama predkliničkih testova," rekao je Marc Pellegrini, jedan od istraživača zaslužnih za pronalazak lijeka temeljenog na mješavini birinapanta i entecavira. Birinapant je novi lijek protiv raka kojeg je razvila američka biotehnološka kompanija TetraLogic Pharmaceuticals.

"Birinapant je omogućio uništenje hepatitisa B u zaraženim stanicama jetre ostavljajući zdrave stanice netaknutima. Uzbudljivo, kad smo birinapant primijenili s postojećim protuvirusnim lijekom entecavirom, infekcija je izliječena dvostruko brže nego samo s birinapantom."

Virusom hepatitisa B je zaraženo više od dvije milijarde ljudi na svijetu, dok oko 400 milijuna trpi posljedice kronične HBV infekcije. Virus je odgovoran za smrt 780,000 ljudi godišnje.

Dodavanje novih komentara je onemogućeno.