Dominantni oglašivački medij
Do kraja desetljeća oglašavanje na Internetu prestići će televiziju
"Internet je brzo postao dominantni oglašivački medij, i prema dosadašnjim trendovima, do kraja desetljeća trebao bi nadmašiti televiziju", smatra Steve King, direktor Zenith Optimedie, kompanije za zakup oglasnog prostora.
Prema najnovijem izvješću Zenith Optimedije, iznosi koji kompanije troše na oglašavanje u 2015. godini dosegnut će 531 milijardu američkih dolara.
Najbrže rastući medij za oglašavanje je internet, čiji rast se u 2014. procjenjuje na 18,4 posto, dok bi u razdoblju od 2014. do 2017. trebao prosječno rasti po stopi od 15 posto.
Od sredine 90-ih godina, internet oglašavanje širi se na računn tiskanih medija, te je 2004. godine na internet otpadalo samo 4 posto ukupne potrošnje za oglašavanje, dok je 2014. udio oglašavanja na internetu dosegnuo 24 posto.
Istovremeno, oglašavanje u novinama palo je s 30 na 15 posto.
Vezane vijesti
-
U posljednje vrijeme, stvari se na internetu mijenjaju; zahvaljujući Appleovom servisu za prodaju glazbe i aplikacija iTunes
-
Prema najnovijoj projekciji istraživačke agencije Zenith za 2019., prosječni će stanovnik iduće godine provoditi više vremena na internetu nego pred televizijom, ako se dosadašnji trendovi linearno nastave.
-
YouTube će kroz nekoliko tjedana uz videozapise početi prikazivati tekstove s Wikipedije i drugih web stranica, pokušavajući na taj način suzbiti lažne vijesti i teorije zavjere, najavila je u utorak izvršna urednica tog servisa za objavljivanje videozapisa Susan Wojcicki.
-
Britanski znanstvenik proglašen krivim za 137 kaznenih djela počinjenih putem interneta, među kojima za poticanje na silovanje četverogodišnjaka, osuđen je u ponedjeljak na 32 godine zatvora u Birminghamu.
Izdvojeno
-
Pozivamo Vas na Godišnju skupštinu Hrvatskog geografskog društva – Zadar koja će se održati u utorak 21. siječnja u 18:00 sati u Multimedijalnoj dvorani Sveučilišta u Zadru.
-
Gradu Benkovcu Odlukom o odabiru korisnika i dodjeli sredstava, koju je donio Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, dodijeljena su sredstva za sufinanciranje provedbe projekta ukianjanja otpada odbačenog u okoliš u iznosu do 82.500,00 eura s PDV-om, što čini 60% procijenjenih i Fondu opravdanih troškova Projekta, koji ukupno iznose 137.500,00 eura s PDV-om.
-
Komunalno društvo Pag podići će dugoročni investicijski kredit u Erste banci u iznosu od 2.100. 000 eura.
-
Komemoracija za profesora emeritusa Esada Ćimića bit će u utorak, 21. siječnja
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.