Sci-Tech

Instragram se otvara prema oglašivačima iz cijelog svijeta

Instragram se otvara prema oglašivačima iz cijelog svijeta

Društvena mreža Instagram otvorila je svoju platformu za oglašivače diljem svijeta u nastojanju da zaradi više novca i konkurira popularnom suparnicima kao što je Snapchat.

Oglasi, koji su prije bili mogući na platformi Instagrama u tek osam zemalja, sada će se pojaviti u dodatnih 20 zemalja, uključujući Italiju, Španjolsku i Indiju. Do kraja rujna ta će se brojka popeti na više od 200 zemalja, objavio je Instagram.

Sa 300 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, Instagram ima ključnu prednost nad rivalima, jer mu veliki uvid u podatke korisnika kojima raspolaže matična kompanija Facebook omogućava preciznije ciljanje publike, što je velika prednost za oglašivače.

Facebook, koji je kupio Instagram u 2012. godine za milijardu dolara, dominira mobilnim oglašavanjem te više od 75 posto od svojih 3,8 milijardi dolara prihoda ostvaruje od oglasa na mobilnim telefonima.

Prihodi od oglasa Instagrama dosegnuti će u 2016. godini 1,5 milijardu dolara, a u 2017. se gotovo udvostručiti na 2,8 milijarde dolara, predviđa tvrtka za istraživanje eMarketer.

"Bez Facebooka trebale bi nam godine za izgradnju takve tehnologije. Možemo iskoristiti njegovo višegodišnje iskustvo", rekao je nedavno James Quarles, globalni čelnik za razvoj poslovanja i branda Instagrama.

No, korisnici koji su navikli na fotografije na Instagramu bez oglasa mogli bi se pobuniti. U protekle dvije godine, Instagram je dozvolio oglašavanje samo nekih brandova, kao što su Victoria Secret i Old Navy. Do sredine ovoga tjedna oglasi na Instagramu bili su dostupni samo u SAD-u, Kanadi, Velikoj Britaniji, Japanu, Australiji, Njemačkoj, Francuskoj i Brazilu.

U sponzoriranom oglasu objavljenom tijekom vikenda na Instagramu navodi se da će uskoro uslijediti više oglasa, ali nije precizirano kada. "Mnogi korisnici su izrazili zabrinutost", kaže Debra Aho Williamson, analitičarka društvenih medija iz tvrtke eMarketer, istaknuvši da se promjene moraju uvoditi polako.

Oglašivači su dugo tražili priliku da uđu na tu sve popularniju društvenu mrežu kako bi iskoristili njegovu bazu korisnika i mogućnost korištenja podataka Facebooka, najveće svjetske društvene mreže, s 1,5 milijardi korisnika.

 


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.