Sci-Tech

Mogu li oglasi spasiti osobna računala

Mogu li oglasi spasiti osobna računala

Intel i Microsoft na brzinu su udružili snage s tri vodeća proizvođača osobnih računala - Hewlett-Packardom, Dellom i Lenovom - u novoj oglašivačkoj kampanji koja bi nas trebala uvjeriti da su PC-ji još uvijek važni i relevantni.



U kampanji pod sloganom 'PC Does What?' ('PC može što?') za tisak, TV i online pojavit će se šefovi marketinških odjela navedenih tvrtki.

Osmišljena je za tržišta Kine i Sjedinjenih Država ne bi li kupcima stavila do znanja kako najnoviji modeli PC-ja mogu puno više toga nego stroj koji vjerojatno koriste kod kuće ili na poslu.

Pri predstavljanju svoje nove obitelji čipova iz Intela su poručili da u svijetu ima 500 milijuna PC-ja starih pet godina i više.

To što Intel, Microsoft, HP, Dell i Lenovo žele prodati više osobnih računala i nije neka vijest. No jest to što prvi put zajednički nastupaju s marketinškom kampanjom.

Povijesno gledano, glavninu oglašavanja u industriji PC-ja držali su Intel i Microsoft, čije su profitne margine daleko veće od onih koje ostvaruju proizvođači hardvera. Obično su pritom surađivali s pojedinačnim proizvođačima, ne sa skupinom njih.

Nije teško pogoditi što ih je natjeralo na zajedničku akciju. Prodaja PC-ja i dalje bilježi pad, a kupci se sve više okreću drugim uređajima, kao što su pametni telefoni, tableti i televizori. U IDC-u očekuju da će prodaja pasti za više od osam posto i neće se stabilizirati sve do 2017.

Većina novca za kampanju stići će iz Intelove i Microsoftove blagajne, iako će i Dell, HP i Lenovo dati svoj doprinos. Nije poznato koliko će potrošiti, ali možemo očekivati da iznos neće biti mali. Ipak je to industrija koja okrene 300 milijardi dolara godišnje.

Dodavanje novih komentara je onemogućeno.