Mogu li oglasi spasiti osobna računala
Intel i Microsoft na brzinu su udružili snage s tri vodeća proizvođača osobnih računala - Hewlett-Packardom, Dellom i Lenovom - u novoj oglašivačkoj kampanji koja bi nas trebala uvjeriti da su PC-ji još uvijek važni i relevantni.
U kampanji pod sloganom 'PC Does What?' ('PC može što?') za tisak, TV i online pojavit će se šefovi marketinških odjela navedenih tvrtki.
Osmišljena je za tržišta Kine i Sjedinjenih Država ne bi li kupcima stavila do znanja kako najnoviji modeli PC-ja mogu puno više toga nego stroj koji vjerojatno koriste kod kuće ili na poslu.
Pri predstavljanju svoje nove obitelji čipova iz Intela su poručili da u svijetu ima 500 milijuna PC-ja starih pet godina i više.
To što Intel, Microsoft, HP, Dell i Lenovo žele prodati više osobnih računala i nije neka vijest. No jest to što prvi put zajednički nastupaju s marketinškom kampanjom.
Povijesno gledano, glavninu oglašavanja u industriji PC-ja držali su Intel i Microsoft, čije su profitne margine daleko veće od onih koje ostvaruju proizvođači hardvera. Obično su pritom surađivali s pojedinačnim proizvođačima, ne sa skupinom njih.
Nije teško pogoditi što ih je natjeralo na zajedničku akciju. Prodaja PC-ja i dalje bilježi pad, a kupci se sve više okreću drugim uređajima, kao što su pametni telefoni, tableti i televizori. U IDC-u očekuju da će prodaja pasti za više od osam posto i neće se stabilizirati sve do 2017.
Većina novca za kampanju stići će iz Intelove i Microsoftove blagajne, iako će i Dell, HP i Lenovo dati svoj doprinos. Nije poznato koliko će potrošiti, ali možemo očekivati da iznos neće biti mali. Ipak je to industrija koja okrene 300 milijardi dolara godišnje.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Advent u Zadru tradicionalno započinje na Dan grada Zadra i blagdan sv. Krševana, 24. studenoga.
-
Klub SDP-a u Saboru uputio je u proceduru inicijativu za priključivanje Hrvatske u program obilježavanja Europskog dana jednakih plaća 15. studenog, a s istim su se zahtjevom obratili i predsjedniku Vlade RH.
-
Isti lanac trgovina, isti proizvod: u Hrvatskoj 6 do 69% skuplje nego u Njemačkoj. S time da nemojte zaboraviti da su njima plaće najmanje dvostruko veće.
-
Stiglo je vrijeme za posljednji ovogodišnji koncert u okviru Urbofon Live programa. 15. studenog Polivalentnu dvoranu Providurove palače, na pomalo filmski način, zapalit će zadarski Nikola’s Cage i zagrebački Terminator.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.