Društvene mreže
Facebook širi oglase i izvan svoje mreže
Proteklog je tjedna Facebook najavio ofanzivu na tržište internetskog oglašavanja koje nije usko vezano uz njihovu društvenu mrežu. Kako donosi WSJ, Zuckerbergova će kompanija svojim partnerima oglašivačima prodavati oglase koji će se prikazivati i na drugim stranicama, osim Facebooka, i to svima koje su članice njihove oglasne mreže Audience Network.
Na taj bi način oglasi mogli lakše doprijeti i do onih korisnika koji nemaju račun na Facebooku, budući da će Audience Network prikazivati oglase svim posjetiteljima stranica, bez obzira koriste li se oni Facebookom ili ne.
Ovom promjenom Facebook će postati konkurentniji Googleu u području web oglašavanja. Također, ovaj potez je i donekle kontroverzan jer u društvenoj mreži planiraju početi putem cookieja i drugih alata pratiti ponašanje korisnika Interneta koji nemaju kod njih otvoren račun - a sve kako bi im prikazivao što relevantnije oglase.
Vezane vijesti
-
Facebook, Microsoft, Twitter i YouTube (podružnica Googlea) objavili su u ponedjeljak da su formirali partnerstvo na svjetskoj razini kako bi brže identificirali "teroristički sadržaj" na svojim platformama i spriječili njegovo širenje
-
-
-
Izdvojeno
-
Odlukom općinskog načelnika, Općina Preko i ove će godine umirovljenicima i korisnicima prava u sustavu socijalne skrbi dodijeliti božićnice.
-
Na blagdan svete Lucije učenici Osnovne škole Voštarnica, u pratnji ravnateljice Irene Dukić i učiteljica edukacijskih rehabilitatorica, posjetili su zadarsku gradsku upravu.
-
Dođite u Glazbenu zbirku Gradske knjižnice Zadar u ponedjeljak 16. prosinca na Božićni kviz!
-
Iz zadarske Elektre stiže obavijest o privremenom prekidu u opskrbi električnom energijom u ponedjeljak, 16. prosinca zbog radova prema sljedećem rasporedu
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.