Sci-Tech

Društvene mreže

Iz godine u godinu sve manji interes za društvene mreže

Iz godine u godinu sve manji interes za društvene mreže

Tvrtka SimilarWeb provela je jedno zanimljivo istraživanje-koliko Android korisnici u prosjeku provode vremena na društvenim mrežama koristeći mobilne aplikacije. Istraživanje je pokazalo kako je interes za društvene mreže iz godine u godinu u konstantnom padu.

Istraživanjem su obuhvaćeni korisnici društvenih mreža Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat iz devet zemalja -Njemačke, Velike Britanije, Španjolske, Francuske, Australije, Južne Afrike, Indije, Brazila i SAD-a.

Podaci za prvo tromjesečje 2016. godine govore kako korisnici od gore navednih aplikacija najmanje koriste Instagram, ovisno o zemlji između 12,32 (Brazil) i 23,03 (Španjolska) minute dnevnošto bi bio pad od 23,65% u odnosu na godinu ranije.

Odmah iza Instagrama na neslavnom popisu se nalazi Twitter kojeg korisnici na dnevnoj bazi koriste između 8,95 (Indija) i 14,40 (Brazil) minuta dnevno. Zahvaljujući tome Twitter bilježi pad u visini od 23,44% u odnosu na isto razdoblje 2015. godine.

Snapchat je također gubitaš, ali nešto manji od Instagrama i Twittera - korisnici na Snapchatu provode između 8,20 (Južna Afrika) i 18,72 (SAD) minuta dnevno, što je za 15,74% manje vremena nego u istom razdoblju 2015. godine.

Najmanji gubitaš je Facebook kojeg korisnici koriste između 22,98 (Indija) i 45,48 (SAD) minuta dnevno. U prosjeku korisnici pred Facebookom provode 8% manje vremena, nego što su to činili godinu dana ranije.

Kada se uzmu u obzir podaci iz svih zemalja dobiva se podatak kako Android korisnici mobilnu Facebook aplikaciju koriste 34 minute, a Instagram 17 minuta i 9 sekundi dnevno.

Bug.hr


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.