Unboxing
Tisak pokrenuo inovativnu Snapchat kampanju
Tisak, vodeći hrvatski distributer i najveći maloprodajni lanac kioska, pokrenuo je inovativnu Snapchat kampanju namijenjenu mlađoj publici.
Tisak "Snapchat unboxing" objedinjuje najpopularniji koncept s YouTubea, takozvani "unboxing", odnosno snimke otvaranja kutija s proizvodima i najbrže rastuću društvenu mrežu na svijetu - Snapchat.
Na Tiskovom Snapchat kanalu, do kojeg možete doći upisivanjem imena profila Tisak_HR ili skeniranjem Tisak snapcodea, publika će moći pratiti predstavljanje Tiskovih usluga i proizvoda u kratkom i praktičnom formatu.
- Tisak je u stalnoj potrazi za inovacijama, a svojim novim uslugama i proizvodima mijenja sliku klasičnog "kioska" i korisnicima nudi velik broj rješenja, uvijek nadohvat ruke. Upravo zato smo prepoznali Snapchat, inovativan kanal čiji broj korisnika, posebice mlađih, svakodnevno raste, kao idealan kanal za komuniciranje naših vrijednosti. S obzirom na to da je Tisak paket istaknuti dio naše ponude, koncept "unboxinga" savršeno se uklopio - rekao je Gašpar Novak, direktor marketinga u Tisku.
Sadržaj nestaje, vrijednost ostaje
Dokazani koncept "unboxing" videa koji su na YouTubeu jedan od najgledanijih sadržaja, Tisak je prilagodio Snapchat opcijama i publici. To znači da su snapovi (fotke i filmići) izuzetno "kratkog trajanja", a korisnik može pregledom "storyja" pratiti cjelokupni proces otvaranja jedne kutije i prezentacije proizvoda.
Snapchat je trenutno najbrže rastuća društvena mreža koju danas koristi više od 200 milijuna ljudi diljem svijeta. Najviše ga koriste mladi od 14 do 31 godinu, a specifičan je po tome što sadržaj koji se objavljuje nestaje nakon 24 sata. Upravo zbog toga iza Tiskovog Snapchata ne stoji velika video produkcija, nego se koristi u obliku u kojem ga koriste i svi ostali korisnici - serijom kratkih fotki i snimki napravljenih mobitelom.Vezane vijesti
-
Sve račune, uključujući po prvi puta i one bez 2D barkoda, građani od sada mogu platiti na više od 500 kioska Tiska diljem Hrvatske
-
-
-
Izdvojeno
-
PD Paklenica poziva sve zainteresirane na predstavljanje monografije i prigodnu izložbu “PD Paklenica – 125 godina planinarstva na zadarskom području” koje će se održati u četvrtak, 16. siječnja,u 18 h u atriju Providurove palače.
-
Najavljujemo izvedbu kazališne komedije "Džaba je najskuplje" koju izvode Konstantin Haag i Faris Pinjo
-
Dulce et decorum est pro patria mori, slatko je i dično umrijeti za domovinu, poručio je rimski pjesnik Horacije. No moderni bi domoljubi mogli razmisliti o mnogo manjoj žrtvi i umjesto života za domovinu položiti kilograme.
-
Raspisivanjem javnog natječaja vrijednog četiri milijuna eura započela je druga faza izgradnje nove ergele u Lipiku, jednog od najznačajnijih središta uzgoja lipicanaca u Hrvatskoj.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.