Sukob interesa
Josipovićev čovjek radio analizu za HTV
'Briefing je analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata u te dvije emisije, izraženo u sekundama. Analiza ne uključuje nikakvu prosudbu ili interpretaciju podataka', kazao je vlasnik agencije Briefing Davor Huić
'Briefing je analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata u te dvije emisije, izraženo u sekundama. Analiza ne uključuje nikakvu prosudbu ili interpretaciju podataka', kazao je vlasnik agencije Briefing Davor Huić
HRT naručio je od agencije Briefing medijsku analizu prisutnosti predsjedničkih kandidata u informativnim emisijama HTV-a ('Dnevnik' i 'Otvoreno') u periodu od 1. listopada do 15. studenog.
Ne bi tu bilo ništa sporno da vlasnik Briefinga Davor Huić nije član stožera predsjedničkog kandidata Ive Josipovića. Analizu je od Briefinga naručio ravnatelj HTV-a Blago Markota koji ju je prezentirao članovima Programskog Vijeća zajedno s istraživanjem agencije GFK-a koja je utvrđivala koliki je stupanj povjerenja građana u informacije u nekoliko televizijskih emisija i voditelja.
Unatoč tome što su rezultati analize bili za internu uporabu, oni su dospjeli u javnost, ali kako je novinarima bila dostavljena u kompletu s istraživanjem GFK-a, cijelo vrijeme se pretpostavljalo da ju je radila upravo ta agencija.
Pitanje je koje se logično nameće, nakon novih informacija, kako HRT raspolaže novcem poreznih obveznika kad se zna da je vlasnik agencije koja je radila analizu član stožera jednog od predsjedničkih kandidata, pa onda i objektivnost ankete dolazi u pitanje.
Nažalost, do odgovora od nadležnih s HRT-a nismo uspjeli doći, a za Huića cijela priča nije sporna jer je 'analiza napravljena objektivno i kvalitetno'.
'Briefing je analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata u te dvije emisije, izraženo u sekundama.
Radi se o kvantitativnoj (metričkoj) analizi koja ne uključuje nikakvu prosudbu ili interpretaciju podataka', kazao je Huić koji smatra da mu cijelu priču podmeću iz stožera Milana Bandića.
Podsjetimo, analiza je pokazala da je najviše prostora u navedenim emisijama HTV-a dobio Milan Bandić, a odmah iza njega bio je Nadan Vidošević, a na trećem mjestu našao se Josipović. Preračunato u kune, Bandićevo pojavljivanje, da se naplaćivalo po važećim tarifama, koštalo bi 1,6 milijuna kuna, Vidoševićevo 1,39 milijuna kuna, a Josipovićevo 1,28 milijuna.
Bandić je tada, reagirajući na rezultate istraživanja, kazao da su da nevjerodostojni te da su očito u njih uključeni i prilozi u kojima su protukandidati bili 'više zaokupljeni likom i djelom Milana Bandića, a manje svojim vlastitim programom'.
Vezane vijesti
-
-
-
-
Kujundžić, koji za Josipovića kaže da je "predsjednik na odlasku", ističe da hipotetski svatko, osim Josipovića, može reći 'ne zna, ne može, neće'
Izdvojeno
-
Raštika biblijskih dimenzija narasla je u vrtu virskog domaćina Nevenka Kapovića kojeg na otoku Viru svi zovu Veno.
-
U derbiju 17. kola SuperSport HNL-a Hajduk i Rijeka su pred 29.489 gledatelja na Poljudu odigrali 2-2. Hajduk je dva puta vodio, ali se Rijeka oba puta vratila i sačuvala remi ostavši tako i nakon 17 kola bez poraza.
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14).
-
Posljednja ovogodišnja akcija darivanja krvi održana u petak, 13. prosinca 2024. bila je više nego uspješna, navode iz udruge DDK Kali.
Reci što misliš!