HDZ-ova predsjednička kandidatkinja
Kolinda Grabar Kitarović potrošila u kampanji gotovo četiri milijuna kuna
HDZ-ova predsjednička kandidatkinja Kolinda Grabar Kitarović za svoju je kampanju potrošila 3,9 milijuna kuna, a od donacija je prikupila nešto više od tri milijuna, stoji u izvješću koje je u utorak kasno navečer objavljeno na njezinim službenim internetskim stranicama.
Među većim stavkama bila je ona na ime tvrtke Napredni modeli kojoj je u dva navrata plaćeno oko 622 tisuće kuna. Jedna od većih pojedinačnih stavki bila je i uplata u iznosu od 187,5 tisuća kuna na ime zagrebačke tvrtke G.A.D. Produkcija. Na ime oglašavanja Europlakatu, Zagrebplakatu i P.I.O.-u u dva je navrata uplaćeno četristotinjak tisuća kuna.
Za troškove promidžbe Kolinda tv, tvrtki Katarina s mostarskom adresom uplaćena je 451 tisuća kuna.
HDZ-ova predsjednička kandidatkinja za kampanju je od donatora (tvrtki i pojedinaca) prikupila nešto više od tri milijuna kuna, a njezina stranka donirala joj je u više navrata u novcu, robi i uslugama oko pola milijuna kuna.
Jedna od većih pojedinačnih donacija ona je karlovačke tiskare Lana u iznosu većem od 197 tisuća kuna, ali istoj tvrtki za usluge u promidžbi plaćeno je 107 tisuća kuna.
Iako su predsjednički kandidati sedam dana prije drugog izbornog kruga Državnom izbornom povjerenstvu predali drugo financijsko izvješće, prava slika o utrošenim sredstvima u kampanji znat će se tek mjesec dana nakon izbora do kada kandidati moraju podnijeti i konačno izvješće.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Učenici OŠ Voštarnica su se, kao i svake godine, posebno potrudili i izradili ukrase za božićnu jelku koju su na dan sv. Lucije došli okititi sa svojim nastavnicama.
-
Na pozornici su se izredali izvođači različitih dobnih skupina i glazbenih stilova i tako ukazali na osobitosti vlastitih kultura, ali i na doprinos glazbe u stvaranju zajedništva i poticanju što kvalitetnije integracije.
-
Stručnjaci iz KAYAK-a anketirali su ljude diljem Ujedinjenog Kraljevstva kako bi ustanovili koje poklone smatraju najgorima i ne žele ih dobiti za Božić.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.