Ostalo / Kolumne

Ljubičasta minuta

Vjerovali ili ne

Vjerovali ili ne

Natašu ne poznajem, ali znam da je lijepa i visoko obrazovana. Vidjela sam njezine fotografije, znam kako joj savršeno pristaje bikini, plavuša je, blistavog osmijeha, po mjeri Hollywoodskih producenata. Ali sve to znate i vi.

 

Zašto?

Jer je Nataša Munitić završila na naslovnicama internetskih portala, s obzirom da je na zatvorenoj sjednici naše Vlade predložena za člana Nadzornog odbora Hrvatskih autocesta. Ali kao da je to važno.

Nadzorni odbor?

Hrvatske autoceste?

Dajte, molim vas. Pogledajmo mi Natašu još jednom. Iskopajmo njezine fotografije iz 2007. godine, kada je na izboru za Najljepšu gospođu (Miss Globe) svijeta bila na četvrtom mjestu. Treba li nas zanimati diploma Nataše Munitić i činjenica da godinama radi u Ministarstvu prometa?

Ne, pa jeste li vi normalni?

Treba nas zanimati kako održava liniju i koju boju ruža preferira. Trebamo je loviti na ''špici'' kako bi vidjeli nosi li dizajnersku torbicu ili lažnjak.

Ponavljam, Natašu ne poznajem. Ali što mi se kao čitatelju objavljenih tekstova nameće? Jedna od najblistavijih rečenica je ona ''malo dostupnih informacija govori da je ambiciozna''. Zamislite, ljudi. Ne samo da je žena lijepa, nego je i ambiciozna. Podnaslovi ovakvih tekstova, da budemo konkretni, mogli bi glasiti: ''Vjerovali ili ne'', ili pak ''I to je moguće''.

Zašto se danas, 2. ožujka 2012. godine, čudimo ako je žena lijepa i uspješna?

Nataša je i majka dvoje djece. Sve smo to doznali.

Ne znam koliko je u ovom medijskom cirkusu sama Nataša imala svoje prste, je li znala da će dospjeti na naslovnicu zajedno s Linićem i Kultererom. U svakom slučaju, 2012. je godina, a mi smatramo da treba pisati priče o atraktivnim ženama koje su došle do neke pozicije. Zanima me što bi bilo da je na istu poziciju došao zgodan muškarac. Bi li i onda pisali o tome kako se ''govori da je ambiciozan''? Ne vjerujem. Ambicija u muškom svijetu sasvim je uobičajena pojava, a u ženskom je tretirana kao kakva anomalija. Kao treća bradavica.

Zbog čega cijela Hrvatska treba gledati Natašu Munitić u bikiniju?

Kako je Nataša iz rubrike Lifestyle prešla u Događaje/Politiku? Ima li razlike između te dvije rubrike? Sudeći po smjeru u kojem se kreću hrvatski mediji, ta je granica jako, jako oslabila. Glad za senzacijom jača je od kvalitete, a u takvom loncu skuhan medijski proizvod svakim je danom sve papreniji, da jednostavno... tjera suze na oči.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.