#automobili
Znate li koliko bi Stojadin danas koštao? Ne bi bio toliko jeftin koliko možda mislite
Zastava 101 poznatija kao Stojadin je u svoje vrijeme bio jedan od rijetkih automobila s istoka koji se mogao nositi s konkurencijom sa zapada.
Naravno, jedna od tajni uspjeha Zastave 101 je bila talijanska podloga, kao i sama činjenica da je bio jedan od prvih kompaktnih modela na tržištu. Praktična petera vrata su bila raritet, a pritom je Stojadin kao domaći proizvod imao vrlo popularnu cijenu. Zahvaljujući Avto magazinu iz 1972. godine možemo saznati koliko je tada stajao Stojadin. Traženi iznos je bio 2084 USD, što bi preračunato u današnje vrijednosti bilo 11.441 euro, prenosi na Facebooku "Oficijalna stranica Zastava 101 foruma".
Puno ili malo, procijenite sami. Mi ćemo tek spomenuti kako se zadnja iteracija Yuga pod nazivom Zastava Tempo u Hrvatskoj mogla dobiti za oko 40.000 kuna u kombinaciji 1.1 benzinca i jednogodišnjeg jamstva. Danas pak najjeftiniji automobil na tržištu koji bi mogao ući u segment kompakta je Dacia Sandero s cijenom od 86.900 kn.
Vezane vijesti
-
-
-
Počinju pripreme za Uskrs, one duhovne, ali i one organizacijske - što i gdje kupiti i koliko potrošiti za blagdanski stol?
-
Kao što se i pretpostavljalo, još jedan sustav postat će dio obavezne opreme automobila, i to već od srpnja iduće godine.
Izdvojeno
-
U derbiju 17. kola prvenstva Hrvatske za košarkaše Zadar je kao domaćin svladao Split sa 59-54 (21-12, 13-18, 15-18, 10-6).
-
17.siječnja u 10:00 sati u HNK Zadar još jedna Kava s glumcima - imate priliku upoznati Alena Liverića!
-
Kako kukci znaju kada trebaju ići u hibernaciju, gdje i kako provode hladne periode – priču za The Conversation donosi doktorandica zoologije sa Sveučilišta u Stockholmu Anna Brødsgaard Shoshan.
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
Reci što misliš!