nek' se čuje
Nemojte spuštati glavu: Podignite glas na poslu
Ako mislite da vas ostali, posebno stariji kolege ne smatraju ozbiljno, dokažite im da griješe
Podizanje glasa može biti zastrašujuće.
To posebno vrijedi kada su u pitanju poslovne situacije, no morate znati kako je to ključno za vaš napredak. To ne znači da biste to trebali činiti stalno, nepromišljeno i izvan granica dobrog ukusa i profesionalnosti, no s vremena na vrijeme, vaš se glas itekako mora čuti.
Kako to učiniti na pravilni način? Slijedite ova pravila.
1. Istaknite svoje prednosti
Ako mislite da vas ostali, posebno stariji kolege ne smatraju ozbiljno, dokažite im da griješe, tako što ćete im jasno pokazati što ste sve postigli do sada. Dokažite im koliko ste snalažljivi i sposobni da uspijete, jer uspjeh se ne može ignorirati, kao ni dokazi o njemu. To nipošto ne znači kako biste trebali postati hvalisavi, jer takve ljude nitko ne trpi, no ne dopustite da se osjećate loše, jer mislite kako niste dovoljno cijenjeni.
2. Vodite se činjenicama
Nemojte podizati glas, dokle god se vodite samo svojim instinktima. Iako vas oni često vode na pravi put, postoje i šansa da griješite pa uvijek dobro razmislite prije nego djelujete. Preciznije, skupite sve potrebne podatke i činjenice, koje dokazuju da ste u pravu i da su vaši argumenti na mjestu.
3. Priznajte si da ne možete sve sami
Koliko god htjeli pokazati da možete baš svaki zadatak obaviti sami, nažalost ne možete. A ako imate osjećaj da ste preopterećeni i da to može itekako utjecati na kvalitetu vašeg rada, djelujte. Djelujte kod svog poslodavca i iskreno mu recite kako stvari stoje, uz nekoliko jasnih dokaza. No, i tada je vrlo važno da naučite imati povjerenja u druge ljude oko sebe i igrati timski. Ponekad je to jedina stvar koju možete učiniti, kako biste postizali još bolje rezultate te u njoj nema baš ništa loše. Nitko vas zbog toga neće manje cijeniti.
Vezane vijesti
-
Susan Credle, jednu od najmoćnijih žena marketinške industrije iz New Yorka u Rovinj dovode zadovoljna.hr i festival Dani komunikacija.
-
-
Dok jedni očajnički dižu ruke i tvrde da je ova sezona na Jadranu počela katastrofalno, drugi se bore s neočekivanim problemom – nedostatkom radne snage! Ubrzano otvaranje novih hotela i restorana stvorilo je krizu u potrazi za radnicima ostavljajući mnoge poslodavce na rubu očaja.
-
Komunikacija je osnovno sredstvo za motivaciju
Izdvojeno
-
U derbiju 17. kola prvenstva Hrvatske za košarkaše Zadar je kao domaćin svladao Split sa 59-54 (21-12, 13-18, 15-18, 10-6).
-
17.siječnja u 10:00 sati u HNK Zadar još jedna Kava s glumcima - imate priliku upoznati Alena Liverića!
-
Kako kukci znaju kada trebaju ići u hibernaciju, gdje i kako provode hladne periode – priču za The Conversation donosi doktorandica zoologije sa Sveučilišta u Stockholmu Anna Brødsgaard Shoshan.
-
Poziv za prijavu aktivnosti/projekata koji se odnose na kulturne, sportske, znanstvene i edukacijske aktivnosti te su isključivo namijenjene studentima vrijedi do kraja siječnja.
Reci što misliš!