Moda
John Galliano - čarobnjak suvremene mode
Ove godine napravljena je dječja kolekcija u suradnji s DIESEL-om, sa kojim ugovor traje pet godina. Galliano parfemi & satovi su novi projekat koji dolaze na tržište ovu jesen
John Galliano je vizionar, čarobnjak, osoba koja stvara i privlači ljude pod svoju magiju. Sa svojim diplomskom kolekcijom ‘Les Incroyables’ već je davne 1984 godine poznatu školu mode St. Martin pretvorio u divlju scenu francuske modne revolucije. Od tada konstantno plijeni svoju publiku sa najimpresivnijim svijetom fantazije i mašte, prenosi zena.hr .
Njegova prva kolekcija prodala se vrlo brzo. Galliano je našao pokrovitelja, no kada ga je trebalo isplatiti ostao je bez novaca i nije mogao više dizajnirati. U Parizu ga je poslužila sreća: upoznao je Annu Wintour koja ga je uzela po svoju zaštitu. Uz njezinu pomoć uspio je pokrenuti svoju novu kolekciju, a svijet mode ga je proglasio svojim novim miljenikom. Bernard Arnault, predsjednik luksuznog konglomerata LVMH, prepoznao je njegov genij i bez suvislog razmišljanja postavio ga za glavnog dizajnera u Givenchyju.1997 došlo je do modnog ustoličenja: postaje glavni kreativni urednik Diora - gdje ostaje do današnjih dana.
U međuvremenu Galliano je udario pionirski put u smislu proširivanja modnih brandova. Razni projekti i događanja napravili su njegov dizajn svjetski poznatim. Započevši, ‘Galliano’ je kreirao, žensku sportsku liniju, napravljenu za talijanski Plus IT Holding.
Ove godine napravljena je dječja kolekcija u suradnji s DIESEL-om, sa kojim ugovor traje pet godina. Galliano parfemi & satovi su novi projekat koji dolaze na tržište ovu jesen. Ujedno je izašla nova kolekcija iz linije accessoriesa - rezultat novog partnerstva između Plus IT i Les Jardins d’Avron, kompanije koja isto tako proizvodi i distribuira John Galliano Ready-to-Wear liniju.
Ostali važni partneri u Gallianovom poslovanju su Gibo u muškoj obući, Iris za ženske cipele i Albisetti za kupaće kostime i muško donje rublje. Francuska tvrtka SIL je odgovorna za proizvodnju kreacija njegovog donjeg rublja, a Diptyque specijalno proizvodi Galliano mirisne svijeće. Njegova vlastita matična firma proizvodi Ready-to-Wear liniju, te je i ostati će glavni čimbenik za marku John Galliano.
Vezane vijesti
-
Čednost opet postaje poželjna vrlina
-
-
Još uvijek nije službeno potvrđeno koja je službena titula grčka dizajnerice
-
Ipak, mi tvrdimo - gdje ima dima, ima i vatre
Izdvojeno
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14) i zadržali stopostotni učinak.
-
Raštika biblijskih dimenzija narasla je u vrtu virskog domaćina Nevenka Kapovića kojeg na otoku Viru svi zovu Veno.
-
U derbiju 17. kola SuperSport HNL-a Hajduk i Rijeka su pred 29.489 gledatelja na Poljudu odigrali 2-2. Hajduk je dva puta vodio, ali se Rijeka oba puta vratila i sačuvala remi ostavši tako i nakon 17 kola bez poraza.
-
U 12. kolu FavBet Premijer lige košarkaši Zadra gostovali su na vrućem terenu u Sinju kod Alkara gdje su odličnom obranom u posljednjoj dionici slavili rezutatom 61-71 (18-13-24, 26-15, 5-14).
Reci što misliš!