Moda
Zvijezde garantiraju uspješan marketing
Proenza Schouler za svoje "ambasadorice" izabrao Mary Kate Olsen i Vanessu Train
Prije nekoliko dana puštena je u prodaju kolekcija torbi PS1 modne kuće Proenza Schouler. Ovaj klasični model, crna, modra, bež, bijela, žuta ili luksuzna verzija od pitona ili krokodila, izazvao je u modnom svijetu pravu histeriju.
Naime, duo Lazaro Hernandez i Jack McCollough, koji je brend osnovao 2002. godine, iskoristio je trik kuće Balenciaga od prije 7 godina kada je model "Lariet" promovirao na potpuno inovativan način. Nekoliko mjeseci prije nego što se pojavio u prodaji, Balenciaga je model poklonila Carine Roitfeld i Kate Moss. Svi su odmah primijetili novu trendi torbu ovih dviju ikona, ali nitko nije znao o čijoj se torbi radi. Priča se ponavlja s PS1 modelom, s time što je duo Proenza Schouler za svoje "ambasadorice" izabrao Mary Kate Olsen i Vanessu Train. I tu počinje ludilo, zvano ''nova it torba'', na blogovima, forumima i u modnim časopisima.
Opća histerija i velika prodaja ovog nelimitiranog modela torbe, koja se prodaje po cijeni od 1995 $, još je jedna potvrda činjenici kako je dobra promocija danas sve, a "zvjezdice" su najbolji promotori. Radi se o klasičnom, unisex modelu, za kojeg se kuća nada da će nadživjeti trendove i postati klasik. Ostaje za vidjeti...
Više na Moda.hr
Vezane vijesti
-
Dundas je dobro naučio kako privući mlađu klijentelu koja raspolaže dovoljnom količinom novca
-
Dugo je vrijedilo pravilo njihova 'pasiranja' - ako ste nosili bijele cipele sa srebrnom kopčom imali ste i takvu bijelu torbicu
-
Na prvom mjestu je Louis Vuitton model Pegase 50 Vernis od lakirane kože u šest boja
-
Buduća članica kraljevske obitelji, Meghan Markle, morat će se prilagoditi mnogim tradicijama, Donosimo nezaobilazna pravila odjevanja koje članovi kraljevske obitelji moraju pratiti.
Izdvojeno
-
Ozbiljna ekološka promišljanja inspirirala su ovogodišnju božićnu dekoraciju Škole primjenjene umjetnosti i dizajna!
-
Tjedni horoskop od 16. do 22. prosinca 2024.
-
U petak 13. prosinca otvorene su prijave za Akademiju Raise the Bar, besplatni obrazovni program Coca-Cole HBC Adria, koji je namijenjen konobarima, baristima i barmenima s najmanje godinu dana radnog iskustva u ugostiteljstvu i turizmu.
-
Oni koji uspješno prođu natjecanje moći će se prijaviti na ograničene javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava namijenjenih investicijama te ostvariti pravo na najviše 25.000 eura po projektu
Reci što misliš!