Lifestyle

Moda

Zvijezde garantiraju uspješan marketing

Zvijezde garantiraju uspješan marketing

Proenza Schouler za svoje "ambasadorice" izabrao Mary Kate Olsen i Vanessu Train

Prije nekoliko dana puštena je u prodaju kolekcija torbi PS1 modne kuće Proenza Schouler. Ovaj klasični model, crna, modra, bež, bijela, žuta ili luksuzna verzija od pitona ili krokodila, izazvao je u modnom svijetu pravu histeriju.

Naime, duo Lazaro Hernandez i Jack McCollough, koji je brend osnovao 2002. godine, iskoristio je trik kuće Balenciaga od prije 7 godina kada je model "Lariet" promovirao na potpuno inovativan način. Nekoliko mjeseci prije nego što se pojavio u prodaji, Balenciaga je model poklonila Carine Roitfeld i Kate Moss. Svi su odmah primijetili novu trendi torbu ovih dviju ikona, ali nitko nije znao o čijoj se torbi radi. Priča se ponavlja s PS1 modelom, s time što je duo Proenza Schouler za svoje "ambasadorice" izabrao Mary Kate Olsen i Vanessu Train. I tu počinje ludilo, zvano ''nova it torba'', na blogovima, forumima i u modnim časopisima.

Opća histerija i velika prodaja ovog nelimitiranog modela torbe, koja se prodaje po cijeni od 1995 $, još je jedna potvrda činjenici kako je dobra promocija danas sve, a "zvjezdice" su najbolji promotori. Radi se o klasičnom, unisex modelu, za kojeg se kuća nada da će nadživjeti trendove i postati klasik. Ostaje za vidjeti...

Više na Moda.hr


Reci što misliš!