Lifestyle

Ljubav

Strah i ljubav utječu na donošenje odluka

Strah i ljubav utječu na donošenje odluka

Istraživanje je pokazalo da su ljudi nakon gledanja horora radije birali odredište koje se reklamiralo porukom 'prodano više od milijun karata'

Ljudi koji se boje radije će se prikloniti masi, dok pohlepa motivira ljude da lakše donose samostalne odluke, pokazalo je najnovije američko istraživanje.

Vladas Griskevicius sa Sveučilišta Minnesota i njegovi suradnici kažu da i oglašivači znaju da dvije primarne emocije strah i ljubav itekako utječu na ljude i njihovo rasuđivanje.

'Osjećaj straha ili ljubavi uvelike može utjecati na donošenje odluka', rekao je Griskevicius.

Istraživači su ispitanicima pokazivali kratke isječke iz horora i romantičnih filmova, a nakon toga reklame za Las Vegas u kojima je put u taj grad predstavljen porukama poput 'prodano više od milijun karata' ili porukama o jedinstvenosti kao što je 'budite i vi jedan od njih'.

Istraživanje je pokazalo da su ljudi nakon gledanja horora radije birali odredište koje se reklamiralo porukom 'prodano više od milijun karata'. Dakle, priklonili su se većini.

Zaljubljeni su se osjećali romantično i jedinstveno i bili su skloniji birati neobična i egzotična mjesta na koja neće ići baš svatko.


Reci što misliš!